Monday, November 04, 2013

Miro Danis


Sjecate li se Mire Danisa - Skljoje?
Znam da ga se vecina vas koji ulazite ili prolazite kroz Parkic sjeca sa kosarkaskih utakmica, iz KABa , Incela, iz grada...
Moja  sjecanja na Miru vracaju me na zajednicke treninge kosarke, baskete, utakmice u kojima smo bili protivnici, zajednicke utakmice za Elektro fakultet na Elektrijadama, utakmice za KAB, kosarkaske utakmice koje smo zajednicki sudili...
Bio je izuzetno dobar kosarkas. Imao je jedan od najpreciznijih suteva. Brz kao munja...
Jos nesto po cemu ga pamtimo: svaki basket, trening, svaku utakmicu je shvatao veoma ozbiljno.
Bio je "pas" na kosarkaskom terenu, kako smo to nekada  govorili kao vrhunski superlativ.
Nije stedio ni sebe, ni suigrace, ni trenere, ni protivnike.
Prgav i ljut dok igra. Takve su treneri i navijaci navise voljeli.
Danas, zajedno sa sinom, Miro zivi svoje penzionerske dane u Boriku i Banjaluci koju nikada nije napustao.
Odlazi na pijacu. Cita inernet...Zivi tiho sa svojim sjecanjima.
Ovog puta sam ga sreo na sahrani naseg profesora i sportskog prijatelja Milenka Jaksica.
Mario je ovjekovjecio nas kratki susret.
Tada je Miro obecao neke slike za  Parkic.
A ja sam sebi i njemu obecao vise susreta sa kosarkasima u mojim slijedecim dolascima u Banjaluku.
I kao sto rekosmo: " Pas bio ko slag'o!"




1 comment:

  1. Miru nisam vidio jos od prije rata. A bio je pravi... Otisao je jos jedan od junaka onog naseg romanticnog vremena kada smo ucestvovali u svemu , kada smo se svi znali i bili dio jednog naseg zajednickog , lijepog zivota.
    Familiji i prijateljima najiskrenije saucesce !
    Sejo i porodica Bahtijarevic

    ReplyDelete