Wednesday, December 18, 2013

Djeciji biseri




Jutros me bolelo grlo pa sam primio injekciju. Sad me boli dupe!
****** **
Naš auto je stariji od mene. Tata i mama su prvo njega stvorili.
 ****** **
Ribe smrde od glave, a tate od nogu! 
****** **
Naš deda je otišao na onaj svet. Taj kad negde ode, ne zna da se vrati! 
****** **
Sutra se posti. Tada se jede sve ono što se drugim danima ne voli. 
****** **
Stara devizna štednja je ono što deda ima a nema! 
****** **
Medved prespava zimu jer ga baka ne budi za školu! 
****** **
Kupio sam dedi šahovsku čitanku. Da me više ne bruka u parku! 
****** **
Jedva čekam da završim fakultet pa da ništa ne radim! 
****** **
Izgleda da smo u našoj kući brat i ja opozicija. Uvek mi dobijemo batine.
 ****** **
Jedva čekam da mi deda da džeparac pa da budem svoj čovek! 
****** **

No comments:

Post a Comment