Tuesday, March 11, 2014

Malo o Zagorcima



Tko je izmislio matematiku? 


Zagorci! 
Pred birtijom se zbroje, uđu unutra i onda se oduzmu.

************************



 Razgovaraju tri Zagorca čija je žena gluplja. 
Prvi veli:          "Moja Bara je tak bedasta, kupila veš mašinu, a mi nemamo vode!" 
Drugi veli:       "Moja Štefa je još vuše nora, kupila šparet i vešmašinu a mi nemamo ni struju ni vodu!" 

Treći će:         "A moja Kata, ljudi... kak je pak ona bedasta... Ona vam se svako jutro zrihta, namaže, metne u torbicu dva kurtona, prejde i nema je do navečer. A ona opće nema pimpeka!"



*******************
 Kak' Zagorci navijaju za Samprasa? 
"Idemo pit', idemo pit',..."


 ***************
Veli Ivek Joži: 

"Ak' Bog da zdravlja, zutra bum išel na bolovanje..."


 **************
Dode Štef na ispoved: 

- Gospon' velečasni, prevaril sam ženu! 

- A koliko puta? 

- Je, dragi moj velečasni, pak se nis' došel' faliti, nek ispovedati!


 *******************
Nakon kolko Zagorac u krvi ima 1,5 promila? 

- Nakon 3 dana bez pijače!


 *****************
Došao Zagorac doktoru: 

- Gospon' doktor, moj je pimpek kak' pes! 

- Kako to mislite? - upita doktor. 

- Ženi neće niš', a susedu bi zdrapal!


*****************8
Što je zagorska klaustrofobija? 

Strah od zatvorene birtije.

******************* 

  

Mrzla pijača


Ulazi Zagorec u birtiju u Zagrebu. Sav znojan, uspuhan, dolazi do šanka i naručuje: 

- Daj brže mi nakaj mrzloga, žej`n sam ko graba. 

Konobar mu da kriglu hladne vode. 
Zagorec: 
- Jebote, nis ti rekel da sam zmazan, nek žejen!


********************  

  

Slučajnost


Zagorac razmišlja na glas: 

"Dan ima 24 sata, u gajbi su 24 piva - to nikak nemre bit slučajnost."
    

*******************  

Bačva rakije


Sudac pita Štefa: 

- Jesi li ti prije deset dana ukrao bačvu rakije? 

- Jesam, gospon sudec. 
- Policija je kod tebe našla praznu bačvu. Gdje je rakija? 
- Sem popil, gospon sudec. 
- Pa nisi valjda za deset dana popio cijelu bačvu rakije? 
- A neee, kaj bi... to nisam, gospon sudec, popil sem samo pol! 
- A što je sa drugom polovicom? 
- Sem prodal, gospon sudec! 
- Aha, a gdje su novci...? 
- Sem ih zapil, gospon sudec...
 ************************
Gleda muž TV i dere se:
"Neeee budaloooo, kaj to radišššš!!!!!"
Dolazi mu žena Bara i pita ga:
-"Kaj se dereš dragi Joza, kaj je bilo??"
"Ma evo gledam naše vjenčanje"..

No comments:

Post a Comment