Sunday, May 11, 2014

Dan Pobjede !‏

Kaze moj drrug Zeljo Saric:
"-Kako je moguce da na ovom “nasem” sajtu,niko ne spomene 9.Maj - Dan Pobjede?!?
Zar smo toliko obuzeti sobom,da smo smetnuli s uma,sta bi i gdje bili,da nije bilo nasih starih,nase borbe i pobjede u II Svj.ratu?
S.F.-S.N.
Drugarski,Zeljo !"
******************************
U pravu je moj drug. Vjerovatno se i vecina vas slaze s njim. Ali vjerovatno sam u pravu i ja kad kazem i svom drugu i vama koji se slazete: "...da je bilo ko od vas poslao prilog, "Dan pobjede" ne bi bio promasen." 
Evo, dajte sebi zadatak da za slijedecu godisnjicu ovog vaznog dana posaljete neki svoj prilog i ja cu ga sigurno objaviti.
Kad vec pozivam na saradnju i pomoc, moram reci da sam u dane kada sam pokretao ovaj blog ocekivao vise saradnje i pomoci od vas sviju koji ga i danas citate. Mnogi moji drugovi su profesionalno ljudi "od pera". Ocekivao sam da ce nam oni pomoci da napravimo pravi  nas ( a ne "nas") banjalucki blog. Ocito je da to ne ide. Iako je blog u nesto vise od cetiri godine citan preko pola miliona puta, iako se svaki dan pojavljuju oni koji za blog nikada ranije nisu culi i postaju stalni citaoci, iako ga citaju i mladi - ja nekako nisam zadovoljan. Ocekivao sam da ce se veci broj vas, mojih drugara ali i vas sa kojima se ne poznajem licno, ukljuciti i uciniti ga raznovrsnijim - boljim. 
Hajde da danasnji dan 11. maj proglasimo "Danom pobjede nad nasom ljenoscu i ocekivanjem da nam se sve pruzi na tacni". I pocnimo pripremati svoj prilog nasem sajtu. Kada bi bar vas deset poslalo jedan prilog, jedno vase sjecanje, vase razmisljenje, vasu danasnjicu, vase planove, vasu radost, podijelio vasu tugu... bar jednom u mjesecu- ovo bi bio najbolji banjalucki site i bio bi zaista NAS.
Ovako, da nije Maria,  i mene bi vec ljenost i svakodnevnica pobijedili i blog bi nestao.
*******************************
Moj drug Zeljo je poslao i slijedece:
http://www.frontal.ba/novost/69203/obiljezen-dan-pobjede-nad-fasizmom-u-banjaluci-
…"Uz brojne zvaničnike, vijenac na Spomenik žrtvama fašizma položiće i gradonačelnik Banje Luke, Slobodan Gavranović.
   Dan pobjede nad fašizmom obilježava se u znak sjećanja na dan kada je nacistička Njemačka potpisala kapitulaciju u Drugom svjetskom ratu”.


http://www.rtvusk.ba/content/u-banjaluci-obilje%C5%BEen-dan-pobjede-nad-fa%C5%A1izmom

-Obiljezena 71.godisnjica Bitke na Neretvi..
http://www.prozor-x.com/prozor/obiljezena-71-godisnjica-bitke-na-neretvi.php

http://www.prozor-x.com/bih/dan-pobjede-nad-fasizmom-zastava-srbih-postavljena-i-u-banjaluci.php


No comments:

Post a Comment