Friday, June 20, 2014

Angel: Banjalucki maturanti



Obecao sam da cu poslati jos novih fotki uradjenih prilikom mog
ovogodisnjeg boravka u nasoj B.Luci i nisam mogao odoljeti da Vam ovo
ne posaljem. Naime, prilikom jednog od mnogobrojnih druzenja sa mojim
vrsnjacima-maturantima Gimnazije(nemojte pitati koja je to godina)u
basti Hotela"Bosne",imali smo priliku da vidimo ljepotu BL mladosti:
defile BL gimnazijalaca-maturanata.
Da, u BL sam se nagledao mnogo toga sto mi se ne dopada,prije svega
silna neimastina,nezaposlenost..ali,ovo je bio pravi praznik za oci i
ne samo za mene.Moje skolske dame su odusevljavale maturankinjama,a
posebno kada sam ugledao kako u bastu "Bosne" jedna predivna
maturankinja u crnoj dugackoj haljini u pratnji jednog mladica...Moja
kolegica do koje sam sjedio me gurnu laktom i kaze:"Gele, jebote,
pogledaj ovu ljepotu,prekrasno!" Samo sam joj rekao:"Vec sam je
upratio..." i propustio da bacim snimak u pravom momentu,ali ipak se
moze vidjeti...
Pozdrav Vasim porodicama,pozdrav Vama. Angel






No comments:

Post a Comment