Sunday, July 20, 2014

Moji stari drugovi


Na desnoj strani moj drug iz kosarkaskih vremena, kosarkaski sudija Muharem Ibrahimbegovic - Palada. Jednog dana, koji se ubrzano priblizava, pisacu dosjetke koje sam dozivio druzeci se, putujuci i sudeci sa Paladom.
U sredini - Zvonko Sasic. Jos jedan iz plejade banjalucana, koji su cinili moju Banjaluku. Godinama smo radili u Radio Banjaluci. Covjek od koga se moglo uciti ljudovanje.
Preko dvadeset godina nisam ih vidio.
Neka mi obojica jos dugo pozive i ostanu veseli kao na ovoj fotografiji. Nadam se da cemo se uskoro i sresti.

Ispravka:
Javljaju mi da sam "polupao loncice". Na slici je Zvonkov brat Ante Sasic, nastavnik muzike, dugogodisnji voditelj Banjalucanki. Sasici su nekada stanovali na zeljeznickoj stanici. Od tada ih veze prijeteljstvo sa mojima. Ponovo cu provjeriti svoju memoriju. Tri brata Sasic: Ante, Zvonko i Zdenko.

No comments:

Post a Comment