Thursday, August 21, 2014

Imela operisan!

Moj drug Imela, covjek poznat po tome da se ne da nasekirat', naravno samo ako je piva u blizni,  zali mi se vec duze da ga .ebe cir na ledjima. Savjetujem ga prijateljski da ide doktoru, jer ni cirevi nisu sto su nekad bili. A ni nisu svi isti. Mogu se na zlo odmetnuti. A tada - nije dobro.
"U ponedjeljak cu" obecava on svake nedjelje.
I odjednom cujem, Imela na hirurgiji, operisali mu dva cira.
Lezi - ne ustaje.
Mislim, nije dobro.
Ko ce lezati toliko dana na hirugiji, zbog dva cira na ledjima, i to bez pive?!
Kako li je lezati potrbuske, jer cirevi su na ledjima? mislim se i zamisljam ga.

Zoran Todorinovic, poznat kao Koka(rda) u posjeti Imeli

I evo ga, slika pokazuje, Imela stvarno lezi ali ne potrbuske i bez pive.
Zovem ga jutros, kazem: "Jesam li ti rekao da ides doktoru da ti skine taj cir. Kako si!!?", skoro galamim.
"Rasporise me dobro po trbuhu."
"Otkud po trbuhu? Otkad se cir na ledjima skida kroz trbuh?" cudim se i pomisljam da i to nije neka Skrbiceva zdravstvena novotarija.
"Nije cir na ledjima, vec mi pukao cir na dvanaestercu!"
"A sta je sa onim na ledjima, koji me brinuo?"
"Nista, susi se!"
Meni laknulo. Da je lezao u bolnici zbog onog na ledjima, zabrinuo bih se da se nesto na zlo okrenulo.
Ovako, cir na dvanaestercu nikog nije odnio na ahiret, pa nece ni mog druga Imelu.
Samo da on malo prizdravi i docepa se mrzlog Nektara! Pa tek cigare! Morace nadoknaditi izgubljeno!
Uskoro ce on ponovo reklamirati Nektar kao na ovoj slici na radnom zadatku u stanu u Boriku.


No comments:

Post a Comment