Sunday, August 17, 2014

Mogu'l ovi?! (1)

Kaže Mujo Sulji:
- Suljo, ti si pravi magarac, samo ti još trebaju rogovi!
- Pa odakle, bolan, magarcu rogovi, magarac nema rogove!
- E, onda ti ništa ne fali...
*************************** 
Mujo došao kod gatare pa pozvoni.
- Tko je?
- E... jebo takvu gataru.
********************************** 
Kaže Mujo Fati:
Haj'mo jednom na nudističku plažu da se opustimo...
- Ma jok...
- Pa što nećeš, biće nam super...
- Ma neću, pa da posle svi pričaju da sam se udala zbog para!
 **************************
Mujo: "Imate li prašak protiv buha?"
Prodavač: "Imate psa ili mačku?"
Mujo: "Imam buhe."
 *************************
Zvoni netko Muji na vrata. Pita on: - Tko je?
- Policija. Možemo li popričati?
- Koliko vas je?
- Dvojica.
- E, pa slobodno pričajte.
*************************** 
Popisao popisivač Fatu, zatim popiše Muju i onako mu na kraju prijateljski reče:
- Gospodine, moram Vam nešto reći, u povjerenju. Na pitanje: "Koliko puta tjedno vodite ljubav?" vi ste odgovorili dva puta, a vaša supruga je odgovorila pet puta, pa eto samo toliko da znate.
A Mujo će:
- Ma nema bolan frke, čim vratimo kredit, i ona će dvaput k'o i ja.
 *********************************
Gostuje Mujo na TV-u:
- Dakle, Mujo, vi ste pjesnik?
- Da, ja sam pjesnik!
- Amater? - pita voditelj.
- A mater nije, ona je domaćica...
************************    
Došao Mujo po malog Hasu u vrtić.
Mujo: "Ja sam došao po mog Hasu."
Odgojiteljica: "Kojega? Imamo ih 5."
Mujo: " Bilo kojeg, jeb'la ga ti, ionako ću ga sutra vratiti!!!"
 *****************************
Došao Mujo polagati ispit pred komisijom.
Nakon pola sata izlazi sav zajapuren.
Pita ga Haso:
- Jesi li položio?
- Naravno da nisam - odgovara Mujo. - A kako bih položio, kada su u komisiji bila dva njihova, a samo jedan naš.
- Hajde, bolan Mujo - pita Haso - kako znaš da su u komisiji bila dva njihova?
- Kako neću znat? Sve vrijeme dok sam odgovaro, dvojica su se krstila, a samo mi na kraju onaj naš reče:
"Ne seri više, Mujo, Alaha ti."
**************************** 
Mujo vodi ljubav s Hasinom ženom.
Odjedanput njoj zazvoni mobitel, ona se javlja, a Mujo će: 'Tko je bio?'
'Haso, kaže da je s tobom na kuglanju!'
****************************

No comments:

Post a Comment