Monday, September 22, 2014

In memoriam: Mario Sladoljev-Jolic


Na zalost ponovo tuzna vijest: Otisao je jos jedan Banjalucanin, Mario Sladoljev-Jolic.
Jos jedan iz mozaika stare Banjaluke. Pamtim ga kao sastavni dio banjaluckog korza, kolektiva Radio Banjaluke koga su, nakon sto je otisao, sa radoscu spominjali, kao redovnog posjetioca svih sportskih dogadjaja u gradu, igraca K.K Vremeplova, u kome je svojim duhovitim komentarima unosio duh radosti igranja, u kojoj rezultat nije bio vazan.
Bio je dio one fine Banjaluke koja polagano odlazi u sjecanje.
Sahrana ce se obaviti u srijedu, u 13 sati, na groblju Sv. Marka u Banjaluci.
Porodici saucesce, a tebi Mario neka  je laka banjalucka zemlja.
****************************
Danas sam saznao za mene izuzetno tuznu vijest...Otisao je zauvijek i nas Mario Sladoljev.  Otisao je jedan divan covjek, nas saigrac u KK"Borac". 
Maria sam upoznao na kosarskom terenu Doma Armije,on je vec bio igrac prvog tima u kojem su igrali Zoran Prohaska,Milan Puvacic,Aco Juric,Prle Tosic...,a ja pocetnik... Bio je nevjerovatne blage naravi, a Aco Juric koji je svima nama davao nadimke ga je zvao "Kranjec",jer je porijeklom iz Slovenije...Bio je uvijek
zabavan,nasmijan...Pokusao sam da nadjem neke sportske slike sa Mariom, nemojte zamjeriti slike imaju dosta godina iza sebe:
1.Slika is Sarajeva 14.maja 62. most na Miljacki:Vlatko
Crnic,Mario,Davor Crnic,Bato Jelic i ja u razgovoru s nasim domacinom
2. i 3. Beograd na Sajmu (2.avgust 1958.),juniorsko drzavno prvenstvo Juge,poslije osvojenog Republickog, a na slici 2.s lijeva na desno:Davor Crnic,Ratko Prohaska,u pozadini Bato Jelic,Mario,Mico Jelic,Ratko Adzic,Vlatko C.,Mile Vranjesevic-Ziri i ja
Na slici 3.: prvi je
Mario,Bato,Davor,Ratko,Angel,Mravac,Mico,Ziri,Kosta,Vlatko,Zecic...ako sam negdje pogrijesio,ne ljutite se.

Mario nas,Kranjec nas...neka ti je laka Banjalucka zemlja, pocivaj u miru.
Angel Trajkovski


*************************************

Sa danasnjeg ispracaja Maria Sladoljeva:











1 comment:

  1. Olegu i njegovoj porodici iskreno saučešće,
    Ljilja i Mario M.

    ReplyDelete