Wednesday, January 21, 2015

In memoriam: Kemal Monteno

1948 - 2015.
danas je u Zagrebu u 66. godini umro Kemal Monteno.
Monteno je bio u zagrebačkoj klinici Rebro gdje mu je urađena transplantacija bubrega.
Od 2011. godine Kemal Monteno je bio na dijalizi, a imao je problema i sa srcem koje mu je operisano 2012. godine. 
Odlazi generacija!
Mozda svi oni, pa i Kemo, odlaze negdje gdje je bolje. Kemo je to, zbog svojih pjesama kojima je ispunio nase zivote svakako zasluzio.
****************
Šta je život
Majko za tebe sam Kemo/ a za oca sam Monteno/ ko to spaja, ko to spaja ova svijeta dva/ Bože znaš li odakle sam ja/ iz talijanskih planina, čeka sarajevska dolina, da dođe/ da se tamo pojavi baš on/ mujezina gdje prati crkve zvon/ šta je život neg' sreća i tuga/ prazan kofer, krivudava pruga/ šta je život neg' sreća i tuga/ nađeš ljubav, nađeš druga/ a vjetrovi pušu sa sjevera i juga/ tako su i mene donijeli...

Kemal Monteno



********

No comments:

Post a Comment