Saturday, March 28, 2015

Uvezeni iz Vojvodine!

Svađaju se Lala i Sosa."Ti bi, kanda, vol'o da sam se ja udala za nekog drugog, a?"
"Ta, ja nikome ne želim zlo."
-------------------------------------------

Sedi Lala na sokaku usred leta, na 40º, u krznenom prsluku i preznojava se.
Prolazi komšija pored njega i pita ga:
"Je'l, Lalo, što sediš na ovoj vrućini u prsluku? 
Zar ne vidiš da si se sav preznojio?"
A Lala će njemu:
"Ta nije meni toplo od prsluka nego od sunca, dete mu materino."
------------------------------------------

Žali se Lala drugu:
"Ona moja je drolja!"
"Zašto?" - pita drug.
"Zamisli, vraćam se s puta i šaljem joj telegram da ću doći, a ona kod kuće sa švalerom!"
Posle kraćeg ćutanja, opet će Lala zamišljeno:
"A možda i nije drolja, možda nije dobila telegram."
------------------------------------------

Vrati se Lala iznenada kući i zatekne Sosu u krevetu s nekim muškarcem.
Kad vide Lalu, švaler zgrabi odeću i pobegne glavom bez obzira. Lala će na to uvređeno:
"Au, Soso, kakav nekulturan tip! Ni meni zdravo, ni tebi fala."
------------------------------------------

Prve nedelje posle smrti njegove Sose bio je lep dan, pa Lala odluči da ode na groblje.
Idući prema njezinu grobu, začuje glasne žalopojke:
"Joj Soso moja, što si me ostavila. Kako ću ja sad bez tebe!?"
Kada se Lala približio ugleda da to komšija Steva plače na grobu njegove Sose.
Bi mu ga žao pa mu priđe i stavi mu ruku na rame govoreći:
"Ta nemoj plakati, komšija Stevo... Oženiću se ja opet!"
------------------------------------------

No comments:

Post a Comment