Sunday, April 26, 2015

Poslednji snimci banjalucke Gimnazije

Nemojte mi zamjeriti. Tek sada objavljujem fotografije poslednjih trenutaka banjalucke Gimnazije koje je snimio Miroslav Šajnović (Šajn) i poslao Angelu iz Montreala , gdje danas zivi, prije skoro dvije godine. Zapravo vise ni ne znam sa sigurnoscu da li sam ih ranije objavio ili ne. Nadajuci se da ce i vama ti snimci pobuditi osjecanja koja su pobudila u meni, objavljujem ih uz tekst maila koji je Miro poslao Angelu.
Ranije ste o ispracaju banjalucke realke  mogli procitati  ovaj tekst Ante Cosica: http://parkic.blogspot.com/2012/01/anto-cosic-ispracaj-realke.html

******************

Hi Gele, 
Evo i moj mali prilog za dvije sekunde koje se nikad neće zaboraviti (bar dok je nas živih).
Ove fotografije su dio iz zbirke snimaka koje sam lično snimio poslije zemljotresa.
Odavno sam želio da ih dijelim sa mojom generacijom iz 1958-1962 kao i ostalim generacijama.
Ovo je bio moj zadnji kolor film.
Rezolucija je niska zbog e-maila.
Miroslav Šajnović (Šajn),
Montreal, Canada 










No comments:

Post a Comment