Monday, June 01, 2015

Božo Marić: O narodu je riječ



Narod koji ima toliko spomenika zaslužuje bolju prošlost.

Moj narod je mali. Nikako da odraste.

Narod koji ima ovakav podmladak ne treba da brine za svoju budućnost.

I tek rođeni se upisuju u vojne spiskove.


Narod, to sam ja – reče dvorska budala.


Blago državi u kojoj narod vodi računa da ne izbije buna.


Ovaj narod nije zaslužio ovakvu vladu pa se ona morala silom nametnuti.


Narod je nezahvalan. Jedino ga interesuje kako da preživi.


Mi smo ponosan narod. Svojih mrvica se ne bismo odrekli nizašta na svijetu.


Vođa je raspustio parlament. U odnosu sa narodom nije želio posrednike.


Okupljeni narod obično iznevjeri povjerenje vlasti.


Narod se uozbiljio. Demagozi pričaju viceve.


Mi smo najstariji narod na Balkanu. Vidi se to po načinu na koji mrcvarimo zarobljenike.


Ušli smo u krug visokocivilizovanih naroda. I mi smo u istoriji dali jednog diktatora.


(aforizmi iz knjige Bože Marića 'Živjeće, avaj, narod',
Gutenbergerova galaksija Beograd, 2004.)

No comments:

Post a Comment