Friday, June 26, 2015

Od danas sam penzioner!

Zapravo, ne bas od danas, vec od 1. jula, ali danas po poslednji put odlazim na posao.
Ne znam kako drugi - ali ja sam veoma sretan zbog toga.
Kao da sam docekao dugo ocekivanu slobodu!
Znam, penzionisanje neki docekuju slicno meni, nekim drugima tesko pada i da ga tesko podnose.
Razliciti smo. Razliciti su i uslovi u kojima se penzionisemo.
Ja se radujem i penzionisanji i dokolici koju ce ono neminovno donijeti.
Nikada u zivotu mi nije bilo dosadno. Nikada.
Zato ne ocekujem ni da mi ubuduce bude dosadno.
Ja sada ne mogu ni zamisliti kako to izgleda kad ne moras svaki dan, svako jutro, osim vikenda, ustati i voziti se na posao. Pa tako svaku nedjelju, svaki mjesec, svaku godinu... Da li cu i kada, da li ikada pozeljeti da se dani obaveznog odlaska na posao vrate - ja to sada ne znam. Niti ne zelim da mnogo razmisljam o tome.
Da bi  prelazak u nove zivotne uslove proteko sto lakse, Biljana i ja, mladi nevopeceni penzioneri,  cemo vec pocetkom jula otici u Banjaluku, odatle putovati malo na more, malo u gore... I tako cetiri mjeseca.

Zbog toga ce i blog malo trpjeti . U slijedeca cetiri mjeseca ce biti usporeniji nego do sada. Prilozi ce se pojavljivati onda kada sam u mogucnosti da ih objavim, da nesto napisem, prelozim vam na citanje nesto sto mi je zapelo za oko, objavim i nesto sto cete vi poslati... Bilo bi lijepo da se i vi, moji dragi pasivni citaoci, malo angazujete, pa posaljete neku crticu, zapazanje, vijest koja je vas zainteresovala.

Uglavnom, sretni vam nastupajuci ljetni dani! Budite mi zdravi i cili! I vidimo se u nasem gradu!


6 comments:

  1. Esad Salkanovic26 June 2015 at 07:57

    E pa Druze Predraze,

    Mladjeg penzionera odavno nisam video kao sto ti izgledas na slici u Parkicu. Neka ti je sretno I da se nauzivas zasluzene penzije………

    Puno pozdrava

    Esad

    ReplyDelete
  2. Sretno, mladi penzoneri, čekamo vas u BL, M i Lj.

    ReplyDelete
  3. Penzionerska populacija je vrlo žilava zato što se u kontinuitetu popunjava s mlađim kadrovima. Zato, sretno nam došli i donesite navike koje njegujete (vi mladi) kao i sva pozitivna iskustva razvijenog svijeta.
    Od Predraga očekujem da donese i pribor za ribarenje (ima i ovdje ribnjaka) i da demonstrira vještine koje je naučio. Mladi penzioneru, očekujem te za stolom... stavio sam bijelo da se ohladi.
    Pozdrav, Biljani i Predragu,
    Mario

    ReplyDelete
  4. Cestitamo mladim penzionerima :) Lijepo se provedite! Pozdrav od Djeme I Zade

    ReplyDelete
  5. Dragi komsija,
    Zelim tebi i Biljani sto duzi penzionerski staz !
    Pozdrav od Bahtijarevica , Sejo

    ReplyDelete
  6. Cestitam ti odlazak u penziju, jer to dozivljavam kao nesto sto je zaista vrijedno cestitanja,pogotovo ako se odlazi relativno zdrav,sa sredenim zivotom,sa djecom koja su samostalna imaju svoj zivot,materalno zbrinuta sa svojim poslovima, koliko je to danas moguce.Apsolutno se slazem sa tvojim stavovima,ja sam se radovala penzionisanju,bez obzira na tesku zivotnu situaciju koju sam prolazila.Sat mi je u zadnje vrijeme predstavljao agresiju na organizam, iako sam se svake druge sedmice dizala rano, u pola sest.Lijepo je dozivjeti tu slobodu bez obaveza, ne reazmisljati kako se obuci,kako stici na posao.Za mene , kao i za tebe, dosada ne postoji, jer ima toliko stvari koje mogu i zelim raditi sad kad nisam vezana poslom.Volim citati, setati, jako volim prirodu,putovanja kao i ti.Osnovno je da zdravlje sluzi,i nikada dosta vremena za sve sto se zeli vidjeti i uraditi.Javi se kad budes u Banjaluci, da pokusam doci da se vidimo.Pozdrav tebi i tvojima,sreto i bericetno, penzioneru,sto bi rekli u Bosni.

    ReplyDelete