Wednesday, January 06, 2016

In memoriam: Prof. Dragojla Tosic


Dragi moji,
nazalost opet jedna izuzetno tuzna vijest,koju mi je javio Sinisa
Cadjanovic: jutros u B.Luci umrla je prof.Dragojla Tosic,supriga naseg
trenera Milana Tosica-Prleta...Moja razrednica iz Gimnazije...Koliko
smo proveli porodicno zajedno vremena...u nasoj B.Luci,na Jadranu,u
CSSR...Boze, stani vec jednom,pa imaj bar malo milosti...
Svoje poslednje dane prof.Dragojla je provela u starackom domu
"Caritas",a zadnjih par mjeseci je dva puta lomila kuk...
Nasa maturska generacija Gimnazije je svake godine (u poslednjoj
suboti maja) bila u drustvu s njom,potsjecajuci se na prelijepu
profesoricu latinskog jezika i jos uvijek je bila lijepa,
nasmijana,draga...Ovih par slika je sa nasih susreta od prije par
godina. Pocivaj u miru draga razrednice... Angel



1 comment:

  1. Dragojla je bila posebna osoba .S puno prisnosti i dovoljno odstojanja ,vrijedna divljenja i postovanja .Meni je predavala "Istoriju umjetnosti".Moja cijela familija ju je cijenila i volila. Najiskrenije saucesce od porodice Bahtijarevic

    ReplyDelete