Monday, October 10, 2016

Angel T.: 6 pictures for you

Trznuo me Angel ovim svojim javljanjem. 
Izgleda da sam se zazelio mog Toronta. A i ljudi sa kojim se Angel druzio tamo. A i " Fred's bar & grill" u kome se povremeno nalazim s njima i koga prepoznajem na slikama. 

************************



Boise,8.Oct.2106.

Dragi moji,
prilikom boravka u Totontu u Septembru imao sam mnogo lijepih susreta
sa mojim poznanicima,prijateljima iz BL,koje dugo,dugo nisam
vidio.Bili su to susreti u restoranima,na teniskim terenima,slucajni
susreti u ovom milionskom gradu...
Majk mi je omogucio da maltene svakonevno se sretnem sa njegovim
prijateljem od najranijih djecijih dana Mladenom Bjelajcem izuzetno
dragim i uvijek raspolozenim u drustvu.



I prije odlaska u Toronto sam cesto pitao nase ljude u Canadi da li
ista znaju o mojem nekadasnjem komsiji iz "Titanika" Batic
Radomiru-Bati (u zemljotresu su mu poginule majka i sestra),koji je
odmah poslije zemljotresa 69. se otselio u BGD,a vec 1970 u u Toronto
i od onda ga nisam vidio... Bata je bio jedan od vodja navijaca iz
"Titanika" na nasim kosarkaskim utakmicama, s njim su tada bili
Brico,Serpa,Danko,Lemi,Branko i mnogi drugi klinci koji nisu
propustali ni nase treninge...



U Torontu ga se svi sjecaju,ali su mi rekli da se on davno otselio
sjevernije i niko nema kontakt s njim i u jednom od tih razgovora u
restoranu odjednom se pojavi Bosko Stupar-Boban (njegov otac je bio
clan Uprave "MK" zvali smo cika Vasko,a Bobanov brat je Djoko
Stupar)..,koji je ovdje takodje od 70-71.. a Majk je upravo rekao
prije njegovog dolaska da Boban vjerovatno zna nesto vise o
Bati...Koja slucajnost...




Pitamo Bobana,on okrenu Batin telefon  i pruzi meni...  "Alo,ko je ?
"Angel" ...Tajac,jecaj..."Gele,ti si..." Tesko je opisati te
emocije... Bata:"Ti u Torontu? Dolazim sutra..."
Sutradan smo dugo sjedili,evocirali mnoge zajednicke dogadjaje,prije
svega sa kosarkaskih terena...Bata,odlicne memorije za mnoge nije znao
da su preminuli,ali je bio "nezadrziv" u prici, u sjecanju na Batu
Jelica,Davora,Kljaju, Lazu,na moju sestru Lenu,sestre Abramovic,Gogu
Janjic..ma na sve...

Pozdrav Vasim porodicama, pozdrav Vama. Vas Angel




No comments:

Post a Comment