Friday, November 11, 2016

In memoriam:LEONARD COHEN

Leonard Norman Cohen
(21. IX 1934 – 7.XI 2016.)

Napustio nas je jos jedan pjesnik, muzicar, umjetnik, uz to i Kanadjanin - Leonard Kohen.
Malo je reci da sam obozavao njegovu poeziju, balade, ritam, toplinu i ljubav koju je sirio... Njegove balade, njegove poruke su oplemenjivale, cinile tugu podnosljivijom, zivot ljepsim...

Nakon vijesti o njegovoj smrti ostaje mi uspomena na njegov koncert u Torontu prije nekoliko godina. Bio je to jedan od koncerata koji se pamte za cijeli zivot, poslije kojih se covjek osjeca bogatijim za jedno predivno zivotno iskustvo... Jer Kohen se zapravo druzio s nama, svojim obozavaocima, osjecao kako reagujemo, disemo i duhovito komentarisao, komunicirao stihom i muzikom... Kohen svakako spada u grupu visestruko talentovanih svjetskih umjetnika ciji ozvuceni stih ostaje duboko urezan u memoriju.
Jedna od njegovih poslednjih izjava:
''Velika je promjena blizina smrti. Ja sam uredan momak i volim da dovršim stvari koje sam započeo. Spreman sam da umrem. Nadam se da nije previše neprijatno. Toliko od mene.''

Pocivaj u miru veliki umjetnice.

No comments:

Post a Comment