Tuesday, November 29, 2016

Sretan vam Dan Republike!


Vama koji je niste zaboravili.
Vama koji je ne psujete...
Vama koji se rado sjecate bivse nam domovine  koju nam olos razbuca; a mi se, ne snalazeci se, jer nas nisu ucili kako se suprotstaviti i kako se braniti od svojih povukosmo i izgubismo
bez prave borbe...
Olos nas pobijedi!...


Vama koji ste porazeni i prevareni zelim  sretan Dan Republike, zemlje koje vise nema - bivse nam domovine Jugoslavije.

*************

Sretan rodjendan mojim bivsim komsijama i prijateljima 
Fahri i Seji Bahtijarevic!



***************


1 comment:

  1. Dragi Canci , veliko hvala od mene i Fahre ( na slici je i moj sin Vedran - informacija za kcerke nasih prijatelja i poznanika kao i ostalih ).Ne samo zbog nasih rodjendana ali za nas je i dalje Dan republike veliki dan , bas zbog onih koji i dalje ne prebrojavaju krvna zrnca i naciju smatraju samo sretnom ili nesretnom slucajnoscu , za koju nemamo nikakve zasluge a bez DNA ne mozemo biti ni sigurni jesmo li uopste ono sto mislimo da jesmo . Dragi moji Canci , pratim Vas godinama i zao mi je sada da se u B. Luci nismo vise druzili. Zelim Vam sve najbolje za predstojece praznike , te" nadalje i u buduce" . Svim prijateljima pozdrav , lijepe bozicne praznike i sretnu Novu godinu . Sejo i Bahtijarevici ( "sa prikljucnim masinama " )

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...