Saturday, December 31, 2016

Moj odnos sa facebook-om

Moja prva objava na mom fb zidu (30.12.2016.):

************************


Cudan je moj odnos sa facebook-om. Otvoreno, ne volim ga!
A opet, prilicno cesto navracam da procitam sta Damir predlaze, sta Pop komentarise, koga Bera nateze, koga Beba lajkuje, koga Rajko fotografise, da vidim slike Nermine djece i unucadi, Muju - sarmera i njegove inventivne komentare, Cadjine slike...
Uglavnom ne komentarisem, ne lajkam... Nista ne objavljujem. Pasivni sam citac. Cak do danas ni sliku nisam okacio.
Jer pocesto naletim na komentar nekog od mojih prijatelja koji me razocara, naljuti i tada sebi kazem - dosta, necu vise! Odvojim se tako na dan-dva-tri, pa opet zavirim, nadjem ono sto me zanima, zazmirim, ako mogu, na ono sto ne volim i tako - dani prolaze u mojoj hladno-toploj  ljubavi iz interesa sa fb-om.


Jer ja ipak zelim da cujem sta se desava sa mojim fb prijateljima. Kako su, sta rade, sta ih muci, koga oni muce?... Na mojoj listi prijatelja su sve ljudi koje poznajem, neki su mi i u zivotu prijatelji, neki drugari, neki poznanici, raja... Niko koga ne poznajem.

A evo, danas, dan pred docek Nove godine. Predpraznicko raspolozenje koje je kod mene sve cesce sjetno do tuznoga. Jer, posebno za praznike, fali mi moja raja. Fali mi ono cega nikad vise biti nece. Falite mi i mnogi od vas koji ovo citate. I danas, kao nikad do sada, cijeli dan sjedim na facebooku i citam, pisem, lakujem, komentarisem, zezam se. Cak i sliku okacio!...
Koliko ce me to drzati - ne znam. I ako me ne bude drzalo duze od jednog dana, molim vas sve moje facebook prijatelje, da mi ne zamjerite sto sam pasivan i ne objavljujem, ne komentarisem ili ne lajkujem. Ja sam tu negdje sa vama, citam, gledam, zelim da ste svi dobro i zelim svima vama i svim vasima sve najbolje u Novoj 2017. godini a i u narednim koje dolaze iza nje!

A ako ponekad pozelite da saznate kako sam i sta radim, o cemu razmisljam, ili koga sam sreo, posjetite moj blog   http://parkic.blogspot.ca/  i samo ce vam se kaz'ti.

No comments:

Post a Comment