Saturday, December 17, 2016

Moze i ovako...

Ako  želite da vam deca postanu dobri ljudi, potrošite na njih duplo više vremena i duplo manje novca.                 

Ne postoji kozmetika koja vas može ulepšati kao što može osmeh.

Postoji život i van interneta. - Stvarno? Daj mi link.

… sǝuǝɹʞo poƃ oʞɐʞ ǝʇ ɯıloʌ …

Jesen nikad nije bila lepša nego ovog leta.

Idealna veza: pričate kao najbolji prijatelji, glupirate se kao deca, svađate se kao da ste u braku, branite jedno drugo kao brat i sestra.

Celi život učim na greškama i sada grešim bez greške.

Ne traži pomoć od onog ko ima veliko bogatstvo, već od onog ko ima veliko srce.

Lažeš kao 'hotel u blizini plaže'.

Za vikend  će biti 30 stupnjeva: 15 u subotu i 15 u nedelju.

Ako vam treba para, PROKUVAJTE VODU!

98% ljudi ne zna matematiku! Hvala bogu, ja sam u onih 13%.

Lako je usrećiti ženu... Samo našteluješ vagu da pokazuje koji kg manje.

Toliko puta su me već izdali da se osećam kao garsonjera.

Sa susedstvom imam dobre odnose. A sa jednom komšinicom i redovne.

Osvojio sam je na inteligenciju. Ovolike pare ne može da zaradi glup čovek.

Pismeni 
i nepismeni nisu isti. Pismeni danas obično rade kod nepismenih.

Možda je istina. Možda ne znamo šta imamo dok ne izgubimo. Ali, možda je istina i da ne znamo šta nam nedostaje, dok to ne nađemo.

Ako nekog voliš zbog lepote to je požuda, ako nekog voliš zbog bogatstva to je čisti interes, ali ako nekog voliš a ne znaš zašto - e, to je Alchajmer!

Dijeta po feng shu metodi: vrata frižidera okrenuti ka zidu!

Ako su ljudi pravi, pogrešno vreme će proći.

Ko nije tres'o kesu od usisivača, taj ne zna šta su 50 nijansi sive.

Najveća sreća u životu je uverenost da smo voljeni - voljeni zbog toga kakvi jesmo ili još više, usprkos tome kakvi jesmo.

Nekada su deca bila srećna hvatajući leptire, a danas slobodan WI-FI.

Samo jedan život imaš, a ti brojiš kilo-džule?

Treba mi neko kome mnogo trebam.

Volim ljude koji me natjeraju da zaboravim na telefon i internet kada smo zajedno.  

No comments:

Post a Comment