Sunday, December 18, 2016

Znam da ste ih culi - ali i zaboravili...

- "Dušo, što imaš na sebi?"
- "Roza gaćice."
- "Uh, daj malo detalja."
- "90% pamuk, 10% sintetika.


Muž i žena u krevetu . . .
On: - "Jesi za seks?"
Ona: - "Ne mogu, umorna sam, boli me glava."
On: - "Ma spavaj bona, pričam na telefon."


Hvali se Amerikanac Bosancu kako njegova država stalno napreduje,
kako se kod njih sve bolje i bolje živi, pa kaže:
- "Evo već sutra mi ćemo živjeti bolje nego danas."
A Bosanac mu odgovara:
- "Nije to ništa, mi već danas živimo bolje nego što ćemo živjeti sutra!"


Iznijela punica zetu večeru i kaže on:
- "Jao punice, nisam ni za što."
A ona će:
- "Ma znam ja da ti nisi ni za šta, al bar pojedi nešto."


Prodavač automobila objašnjava plavuši:
- "Ovo vam je jako ekonomičan auto - u gradu troši 8 litara, a na otvorenom manje od 6."
Plavuša ga iznenađena pita:
- "Molim vas, kako auto zna da je u gradu?!"


Upoznavanje na netu . . .
- "Hi, where are you from?"
- "Germany.  And you?"
- "Florida."
- "Zafrkavaš?"
- "Majke mi."


Sretnu se Mujo i Haso.  I Haso pita :
- "Bolan Mujo kakva ti je to masnica pod okom?"
- "Ne pitaj jarane, potuko sam se zbog djevojke."
- "A s kim?"
- "Sa ženom . . ."

No comments:

Post a Comment