Monday, March 13, 2017

Mario M.: Pozdrav iz Omana



Ove godine pruzila mi se prilika da posjetim veliki sajam knjiga ovdje u Muscatu. Ponio sam ja par knjiga jer i Ljilja i ja imamo naviku citati i na putovanjima, ali pomislih zasto ne kupiti neku knjigu, mozda bude i kakva rasprodaja. Iznenadjenje dozivjeh, Sajam je bio ogroman a posjetilaca nevjerovatno mnogo (doduse, bio je 3.3. petak, neradni dan ovdje). Nisam nasao nijednu knjigu koju sam procitao, mada su me neke zanimale… Naime, arapski mi ne ide od ruke, a bilo je malo (manje od 5%) engleskih (kao on mi ide) za koju bih platio min. desetak riala (oko 50 KM)…
Ne, nije bilo interesantno, gledao sam face, jako su mi interesantne…

Pozdrav sa nekih 26 st. celzija (u Omanu postoje samo dva godisnja doba: manje i vise toplo. Srecom, sada je ono doba kada temperature jos ne prelazi 30 st C).







No comments:

Post a Comment