Saturday, October 21, 2017

Oktobar...

... mi je vec dugo tezak mjesec.

Prije 32 godine, 02.oktobra 1985. otisla je moja sestra Boba, Obrenija Debeljacki.


Prije cetiri godine, 17. oktobra 2013. otisao je moj bratic Dragan Hanacek.


Na danasnji dan, 21. oktobra 2013., cetiri dana nakon Drage, otisla je i moja majka Zora Canak.

Sve troje su rodjeni u aprilu.
Boba 18.1947.  Drago 05.1942. i mama 11.1925.

Danas sam s njima u mislima.
Na zalost, njihovi grobovi su predaleko da im danas odnesem cvijece.

Kazu, vrijeme lijeci rane.
Neke - nikada...

1 comment:

  1. Moj Bato, bas je tužan ovaj oktobar... svi oni su živi u našim pričama, sjecanjima i zauvijek u našim srcima ostaju... Ma koliko vremena ce jos proci, ostaju rane....no naučimo valjda i sa tugama zivjeti..!!
    Voli te tvoja Ljilja

    ReplyDelete