Wednesday, November 08, 2017

Apel za pomoc Petru Lukovicu

Dragi moji,
znate da bas nisam vican, niti volim kada apelujem da se neko od vas odrekne svoje crkavice. Okruzeni smo neimastinom i nesrecom, preplavljeni zahtjevima, molbama za pomoc... Svi mi mnogima pomazemo onoliko koliko mozemo.

Kao i prije nekoliko godina, ponovo vas molim za pomoc covjeku cije hrabro, iskreno i nadahnuto pisanje decenijama citamo. Petar Lukovic nam kao novinar, urednik, covjek, jos od Feral Tribuna, e-Novina, a sada XXZ Magazina (http://www.xxzmagazin.com/) pruza nadu da istina, hrabrost, cast ... nisu iscezli sa Balkana. Nudi nam istinitu informaciju koju veoma tesko mozemo pronaci u nekom drugom javnom glasilu.



Naravno, kao takav osudjen je borbu sa nebrojenim vjesticama, sudovima, necasnim ljudima - sistemom zasnovanom na lazi i lopovluku. 
Casopisi u kojima je on pisao su unisteni. Pomenucu samo Feral Tribun i e-Novine. Sada je na redu i najnoviji, XXZ Magazin. 
Narusenog zdravlja, napusten od saboraca prisiljenih da traze druge nacine da prezive, on je i dalje  spreman da se bori do kraja. Njegovo oruzje je pisana rijec.

Da skratim, privatno i poslovno, covjek cije tekstove decenijama gutamo u dahu, je pred propascu...

Nama koji ga citamo i cijenimo Petar Lukovic upucuje apel za pomoc da bi nastavio onako kako on to hoce i umije. 

I ja vas molim da,  ukoliko smatrate potrebnim, u granicama svojih mogucnosti pomognete ovom covjeku - gromadi da nam i dalje odrzava u zivotu nadu da na Balkanu nije sve izgubljeno.

Ako se odlucite za to, procitajte email koji sam juce dobio od njega sa uputstvima kako poslati pomoc.


******************************

Petar Luković - Apel za pomoć
 
Yesterday, 8:37 AM
You replied on 2017-11-07 11:18 AM.


Poštovani prijatelju,
Oprostite što zloupotrebljavam poznanstvo iz nekadašnjih, podlo ubijenih e-novina, ali sam u situaciji da moram da apelujem za pomoć našem novom web-portalu XXZ magazinu (www.xxzmagazin.com), kao i meni lično. O detaljima hajke na mene, kao bivšeg glavnog urednika e-novina, možete se obavestiti preko sledećeh linkova:



Ako ste u mogućnosti da nam pomognete skromnom donacijom, molim vas da mi se, u vezi eventualnih detalja oko uplate, javite mailom na adresu petar.lukovic@xxzmagazin.com

Svaka pomoć u ovoj dramatičnoj situaciji je dragocena.
Hvala vam na razumevanju,
Unapred zahvalan vaš Petar Luković, glavni i odgovorni urednik www.xxzmagazin.com

No comments:

Post a Comment