Sunday, September 09, 2018

Sahrana Marijana Benesa


Dragi moji,

ode i Marijan Benes...Znam da vas je sve pogodila ova izuzetno tuzna vijest. Marijan je preminuo 4.septembra, a juce(7.sept.) je sahranjen u B.Luci na groblju "Sveti Marko"...
Juce je u Domu Kulture u B.Luci prije podne odrzana Komemoracija u njegovu cast uz zvuke nase YU himne "Hej Slaveni" i nasom zastavom-petokrakom i trobojkom,sve je ispraceno sa suzama i silnim neskrivenim emocijama. Mnogo mojih prijatelja,koji su bili prisutni ovoj tuznoj svecanosti, su bili impresionirani dolaskom mnogih poznatih sportskih imena iz nase Juge,mnostvom poznate BL raje i svi su skoro u isti glas rekli:"Ovo nas posjetilo na nasu staru Banja Luku..." Marijan je to zasluzio,jer je bio i ostao Jugosloven i nije samo kroz sport pokazao svoju ljudsku velicinu,dobrotu...
S Marijanom smo mnogi od nase kosarkaske raje bili prijatelji,mi stariji smo se svaki dan sretali na spotskim terenima"R.Cajevca"(bokseri su trenirali u sali "RC"),bili smo jedna sportska raja...Osjetio sam potrebu,obavezu, da se mi na neki nacin pojavimo u pomen jednom od najvecih sportskih imena sa nasih prostora,pa sam zamolio naseg Lazu Roljica da se polozi nas vijenac prilikom Marijanove sahrane...To je Lazo savrseno napravio i polozen je nas vijenac sa tekstom: "Poslednji pozdrav dragom Marijanu od veterana KK"Borac"(vidi se na slici)...Takodje, u novinama "Glas Srpske" u citulji je objavljen sledeci pomen:"Poslednji pozdrav dragom Marijanu od veterana Kosarkaskog Kluba "Borac" iz B.Luke,Drvara,Srbije,Hrvatske,Crne Gore,Amerike,Kanade,Svedske i Ceske Republ." 

Pozdrav Vasim porodicama, pozdrav Vama. Vas Angel

1 comment:

  1. Cestitke Banjaluci koja se oduzila velikom sampionu.
    Bravo za kosarkase!

    ReplyDelete