Sunday, December 30, 2018

Milion otvaranja i citanja bloga

Danas nam brojac ulazaka i citanja bloga pokazuje brojku od 1,000.000!

Milion citanja bloga za nesto manje od 9 godina, od 4.marta 2010. godine!
U prosjeku preko 300 citanja dnevno.

Za nekoga malo - za nekog drugog mnogo!
Za mene - dovoljno!

                                                                                (Rajko Pusic)

Znacajnije od broja je, uglavnom ,pozitivno misljenje vecine vas koji citate
i koji izrazavate svoje misljenje;
kao i podrska da ne prekidam i da nastavim.

Nekima je blog postao dio svakodnevnice.
Naravno, ima i vas koji bi neke stvari radili drugacije,
pricali vise o lijepim temama - manje o politici.
Cijenim ja to misljenje i slazem se s njim
jer i ja bih radije vise pisao o putovanjima, prirodi, suncu, sportu...

Ali, sta mogu, zivimo ili poticemo sa dijela planete na kojoj se politika
i svakodnevni ljudski zivot ispreplicu i mijesaju i u kojoj politika
potiskuje mnoge druge, ljepse teme i dozivljaje...
A ovaj blog je odraz moga razmisljanja i mojih osjecanja o pojavama i
dogadjajima koji me okruzuju i opsjedaju na dan kada nesto objavim.
Vjerujete mi, ni sam ponekad nisam zadovoljan objavljenim,
jer bih to sutradan, nakon drugog citanja, rekao malo drugacije, bolje,
ili ne bih ni rekao...
Ali, ne mijenjam napisano jer tako je bolje, autenticnije...

Mnogi su doprinijeli da blog otpocne sa radom, da traje ovoliko dugo
i da bude prihvacen i citan ovako kako se cita.
I svima njima, da ih sada poimenice ne pominjem, sam zahvalan.
Neki su uz put posustali, neki se nisu slagali pa odustali...
Neki su pronasli da je fejzbuk prikladniji za dnevnu razonodu...
Vecina i dalje cita, ponekad se javi...

Najvjerniji i najproduktivniji je ostao Mario M. koji je i zasluzan
sto blog i dalje traje. Jer da nije njega i vas koji svakodnevno ulazite u blog
ocekujuci nesto novo i ja bih se umorio i vjerovatno prestao.
Zbog toga, i mnogo toga drugoga, ovaj blog i nije samo moj,
vec je Marijev i moj...

I tako, zajedno, guramo i dalje, a do kada cemo - "samo nebo zna..."


17 comments:

  1. Za milion travki u Parkicu cestitka jedna!
    I dalje tako. Podržava vas Mirnez

    ReplyDelete
  2. Wow , cestitam !!!!

    ReplyDelete
  3. Čestitam Batane ... !

    ReplyDelete
  4. Slavko Samardzija30 December 2018 at 16:42

    Čestitam na zavidnom jubileju.

    ReplyDelete
  5. Ljiljana Stojkovic Topic30 December 2018 at 16:43

    Cestitam "milioneru"!

    ReplyDelete
  6. Nevenka Kekerovic30 December 2018 at 16:44

    Cestitke!

    ReplyDelete
  7. Kako ste krenuli uskoro cete prerasti u Park. Cestitam!

    ReplyDelete
  8. Svetozar Lazarevski30 December 2018 at 16:45

    Cestitke!

    ReplyDelete
  9. Bravo,Majstore! To je pravi,veliki uspjeh,samo tako nastavi...Eto, ukljucio si se u drustvo milionera...Jeff Bezos,Bill Gates...doduse,kod njih je lova u pitanju...

    ReplyDelete
  10. Canak ,moje cestitke.Da znas da mi je Parkic obavezna litetatura i samo nastavi,zaista si dobar.

    ReplyDelete
  11. Baš , wou !!Čestitke i da sljedeće milionče dođe puno ranije !

    ReplyDelete
  12. Zikica Damjanovic30 December 2018 at 17:01

    Čestitam, samo naprijed

    ReplyDelete
  13. Jordanka Ibrahimbegvic30 December 2018 at 18:00

    Bravo!

    ReplyDelete
  14. Zavidna brojka, cestitam. Sad je vrijeme da skupis $$ do te brojke (ako vec nisi).

    ReplyDelete