Thursday, February 21, 2019

Bogoslovljenje domova u Boriku!

Ne bih trebao da se uzbudjujem. U ovim godinama ne bih ni smio ako zelim da dobacim malo duze.
Ali, eto, uvijek se neko pobrine da mi broj otkucaja skoci na 120,  iako pijem pilulice koje ga kontrolisu.
Danas se za to pobrinula Srpska prvoslavna crkva, Parohija banjalucka i njen paroh jerej Borislav  Djuricic. Obavjestqavaju nas stanare zgrade da ce sutra 22.2. donijeti bogojavljensku vodicu i bogosloviti nase domove.


Ako donesu vise te vode, kojoj tepaju "vodica", platicu im i za dostavu jer je malo potesko donositi te flase vode iliti vodice na treci sprat.

Dokle je to doslo! Nema vise da kad hoces neku boziju sluzbu pozoves popa da dodje.
Pop ti se sada sam nudi, kao sto se nude razni proizvodi i servisi kao sto su popravak vodoinstalacija, struje, ostrenje nozeva...

Marketinska strategija: "Ne cekaj, budi aktivan - priblizi se potrosacu" usla je i u crkveni posao!
Ne volim te sto mi se nude i nepozvani zvone na moja vrata. Smetaju mi. Ja kad nesto trebam - ja to sam potrazim!

Ako mi sutra zazvone na vrata - dacu im do znanja da to ne volim.
A ne volim ni popove - lopove!

No comments:

Post a Comment