Saturday, October 05, 2019

Angel T.: Susreti u Banjaluci 2019.

Dragi moji,
u junu mjesecu ove godine sam imao mnogo lijepih susreta sa meni dragim ljudima,mojim dugodisnjim prijateljima:


1.Sladjana Golic,najbolja BL kosarkasica svih vremena,sigurno i nauspjesnija sportasica iz nase BL, je divna osoba sa kojoj sam se nekada davno skoro svakodnevno sretao na kosarkaskim terenima:
Igrala je 11 god. za reprezentaciju Juge i rekorder je po broju odigranih utakmica za YU reprezentaciju.Igrala je za "Mladi Krajisnik","Sentakler","Hemofarm","Pamplona"...Vlasnik je srebrnih medalja sa OI Seul 1988. i Svjet.prvenstva 1990. u Kualu Lumpuru.Takodje ima 2 srebra sa Evrop.preventava 1987. i 1991.,kao i zlatne medalje na Univerzijadi 1987. u ZGB-u.
Ljubazna,gostoprimljiva,spremna da pomogne,radi u Turist birou u centru BL.Nas susret je bio srdacan,emotivan,divan...sjecanja na nas sport su bila glavna tema...


2.Bojan Vujic,novoimenovani ambasador BiH u USA,prije mjesec dana je preuzeo tu duznost u Vasingtonu, imao zvanicnu posjetu kod Presjednika USA 16.sept. i rekao mi je da izuzetno zadovoljan svojim pocetkom u novom i veoma odgovornom poslu.Mi svi Vuju znamo kao odlicnog tenisera i teniskog trenera,bio je i ostao najbolji prijatelj moje kcerke Barbare,jer su zajedno poceli s tenisom kod pokojnog Pere Trikica.Bio je pionirski i juniorski prvak BiH,a 16.septembra 1996 g. je bio 275 na Svjetskoj ATP listi tenisera.Poslednjih godina je vodio TK "Borac" BL zajedno sa Vladom Jovicicem.Pozelimo mu uspjeh u njegovom novom diplomatskom radu.


3.Zoran Tubic,moj divni prijatelj,ni ogromna udaljenost  ne moze uticati na nase na neraskidivo i cvrsto prijateljstvo.Svakodnevni susreti u odlicnom Restoranu "Plazma",su mi uljepsali boravak u nasem gradu.



4.Borislav Pandzic-Suzi i Milan Rakic...Suzi nije mogao biti na nasem Tradicionalnom susretu kosarkaskih veterana "Poslednji petak maja",ali smo nasli vrijeme da popricamo o mnogim lijepim dogadjajima iz nase kosarke,posebno o njegovoj izvanrednoj generaciji kosarkasa "Borca". S nama je bio Milan Rakic,dugogodisnji voditelj poljoprivredne emisije na TV, poklonio mi svoju knjigu "Mala kuca pod brijegom" koju je izdao 2017.Takodje,dobio sam u video "Banjalucki cevap",koji kada sam ga donio u moj Boise, morao sam ga umnoziti i prosto je bio razgrabljen.


5.Ibrahim Hadzidedic,dugo,dugo ga nisam video,a bili smo stvarno dobri prijatelji. Sada zivi u Malmeu(Svedska) i silno me obradovao slucajan susret s njim i njegovom suprugom,a u tome nam je pomogao Velid Maglajlic...

Pozdrav Vasim prodicama,pozdrav Vama ! Vas Angel

No comments:

Post a Comment