Saturday, May 27, 2017

Kosarkaski susreti, Banjaluka 2017. (4)

TENIS

Udarna vijest je da se na jutrosnjem teniskom mecu niko nije povrijedio!!! Kola sam, za svaki slucaj, parkirao tik uz teren, ali to se pokazalo potpuno nepotrebnim. Svi igraci su vise pazili na svoje zglobove i misice nego na lopticu.
Ovaj zanimljivi teniski mec posmatrao je jedan gledalac: Kljaja, na pocetku i ja, na pred kraj meca. Za cijeli mec trebalo je previse strpljenja, koje nas polako napusta.

 Kapiten sa trojicom sampiona iz Tuzle 1969: Gele, Vladek, Majk i Gale. Iza kamere je cetvrti iz sampionske ekipe, Kljaja

Trenutak kad kapiten Gele ulazi u teniski element serviranje

 Servis zvani "kosarkasko polaganje"

 Gale i Majk u odbrambenoj pozi

 Vladek se pokusava skloniti dok Gele servira

... a gdje je lopta?

A ovako su izgledali na kraju meca vidjeni okom moje kamere. Veseli - a kako bi drugacije!?

Inace mec je bio veoma neizvjestan. U pojedinim trenucima licio je na badminton, no necemo sada o tome...
Gledajuci taj napeti mec pozalio sam sto ranije nisam savladao osnove tenisa. Ali nakon ovoga siguran sam da cu to u skoroj buducnosti uciniti. Ako mi kardiolog dozvoli, slijedece godine igram u paru sa Sopenom. (Sopice, treniraj!)

Kod rezultata 5:5 u gemovima mec je prekinut pobjedom para Gele, Vladek! (U povjerenju - kapiten mora pobijediti!)

No comments:

Post a Comment