Saturday, March 16, 2019

Proslava 50-godisnjice mature banjalucke Gimnazije - generacija 1969.g

Javili mi se moji, nesto mladji, drugari iz Gimnazije, generacija koja je Gimnaziju zavrsila 1969. godine. Zele da objavim njihov poziv na druzenje krajem maja ove godine, pa kazu, Parkic jedan od najcitanijih blogova! Mudri su moji drugari. "Ljukavi k'o ljisic!" ali svejedno, godi! Meni je i drago objaviti ovakve pozive na sastanke i druzenja. Pa jos i generaciji koja je puna mojih dobrih drugara!

*************************

VJERUJUĆI DA JE OVO JEDAN OD NAJČITANJIH BLOGOVA, IZMEDJU OSTALIH GENERACIJA KOJI SU U BANJALUCI ILI KO ZNA GDJE "RASUTI" PO OVOM NAM SVIJETU, MOLIM ČANAK PREDRAGA I UZIMAM SEBI ZA PRAVO DA OBAVIJESTIM SVOJU GENERACIJU, MOJE KOLEGINICE I KOLEGE KOJI SU ZAVRŠILI ŠKOLOVANJE U BANJALUČKOJ GIMNAZIJI 1969.GODINE:

OVE GODINE, ZADNJE SUBOTE PETOG MJESECA, 25.5.2019.,  ORGANIZUJEMO OBILJEŽAVANJE 50. GODIŠNJICE MATURE!

POZIVAM VAS DA SE JAVITE.

SLAVICA PANTOVIĆ (+387 65 931 116) JE FORMIRALA GRUPU "GIMNAZIJA, GEN.65-69 GOD"

Ovako je IV6 maturanata banjalucke Gimnazije izgledao kada su maturirali 1969. godine...


... a ovako je Generacija 1969. izgledala 1989. godine kada su slavili 20 godisnjicu mature

No comments:

Post a Comment