Wednesday, November 16, 2022

Angel Trajkovski - Gele: Kakvo iznenadjenje...

14.novembar, je moj 80.rodjendan...10.novembra sam proslavio sa mojom teniskom rajom i tada mi je moja kcer Barbara rekla da dodjem kod nje u subotu (12.nov.) u 6:00 uvece i da cemo ici negdje da proslavimo rodjendan...Uvijek nastojim da budem tacan, dolazim kod Barbare u 5:50 uvece i vidim pred njihovim ulaznim vratima ogroman pano...


Ulazim u kucu i na moje silno  i prelijepo iznenadjenje ugledam Sandru i Majka ,koji zive u Torontu(Canada)...Nisam se malo zacudio, jer sam s Majkom tel.razgovarao prije dva dana kada je bio u njegovom Torontu, a nista mi nije rekao o dolasku...Novo iznenadjenje kada sam video Barbarine prijatelje i komsije s kojima se vec dugo znam...Gledam u Barbaru, a ona se smije...Jos vece iznenadjenje je bilo kada se pojavise moji teniski prijatelji, njih desetak...


Shvatio sam da je Barbara zeljela da me iznenadi, ali to je nestvarno lijepo iznenadjenje...Nije mi bilo jasno kako je uspjela da ih sve obavijesti, posebno desetak mojih tenis prijatelja...Barbarino iznenadjenje za mene je bilo fascinirajuce i kako je uspjela da sve to organizuje, mi bi rekli "ostao sam bez teksta"...
A tek koja razna klopa je bila na stolovima, gosti su se odusevili, posebno cevapima, pljeskavicama, zeljanicom...Ma,necu nabrajati, znao sam da je Barbara majstor u tome...



Normalno, tu je bio i moj unuk Jack...

Bio sam odusevljen, Barbara mi nije nista rekla, samo se smijala, jer sve je bilo prelijepo, zamisljeno i ostvareno...
Nije se moglo izbjeci nazdravljanje sa mojom teniskom rajom...



No comments:

Post a Comment