Thursday, August 09, 2012

Odmor na krstarenju...

...sama, bez muza koji je ostao razvijati biznis...



Moj dnevnik

... Dan 1. Spremna sam za ovo divno krstarenje. Ponijela sam najljepse haljine. Tako sam uzbudjena!!

...Dan 2. Cijeli dan samo bili na moru. Bilo je divno, vidjela sam nekoliko dupina i morskih kitova. Kako mi je divno poceo odmor!! Danas sam srela kapetana i ucinio mi se zanimljiv.

... Dan 3. Cijeli dan sam bila na bazenu, ronila i igrala golf. Kapetan me pozvao za svoj stol za vecerom. Bila mi je to velika cast, bilo mi je extra.Vrlo je zgodan i zanimljiv muskarac.

... Dan 4. Bila sam u kazinu i dobila 110 eura. Kapetan me pozvao na veceru u svoju kabinu. Bila je to luksuznavecera, skoljke, kavijar, sampanjac. Pitao me da ostanem s njim i odbila sam poziv. Rekla sam mu da ne zelim prevariti supruga.

... Dan 5. Ponovo sam isla na bazen i malo sam izgorila na suncu. Otisla sam u piano-bar i tamo provela ostatak dana. Kapetan me pozvao na pice, istina da je jako ljubazan muskarac. Opet me pitao zelim li provesti noc s njim i opet sam ga odbila. Tad mi je postavio uvjet da ce potopiti brod ako ne odem s njim u krevet.Ostala sam skamenjena.

... Dan 6. Danas sam spasila nekih 1.600 osoba... Cetiri puta!!!! Tako sam sretna!!!!!

No comments:

Post a Comment