Monday, July 15, 2019

Evo me opet!

Cuo sam od nekih prijatelja da su ih pitali, sta je s Cankom, da nije i on umro?! 
Gluvo bilo!!! Pu, pu pu. 
Ziv sam i zdrav! Ali sam se malo ulijenio, malo uzivam u nekim drugim stvarima... malo su me sumorne balkanske politicke teme preuzele i odlucio sam da radije napravim pauzu negoli da vas i ja tusim politikom koja je ovdje na Balkanu postala, skoro pa, jedina tema. 
Evo, sad cu se polako vratiti nasem Parkicu. 
Ne brzo - polagano. 
Nadam se da ce se uskoro i Mario vratiti s mora, a i da ce neko od vas, vjernih citalaca, dobiti inspiraciju da se javi s nekim zanimljivim prilogom.

Nekada davno, u vrijeme kada sam mastao o penzionerskim danima, zamisljao sam sebe - penzionera kako citam, ma sta citam - kako gutam hiljade propustenih i neprocitanih knjiga, kako svakodnevno zapisujem svoja razmisljanja u blog, kako s vama koji to citate razmjenjujem misljenja...
Ali, kao i mnoge druge planove i zelje, zivot je i ove rezirao na svoj nacin.. 
Ne zalim se, jer i ovako kako stvari idu - nije lose. Uostalom, uvijek sam realnost prihvatao onakvom kakva ona jeste, ne onakvom kakvu bih ja zelio. 
Pored toga, od planova ne odustajem. Samo ih odlazem za kasnije.





No comments:

Post a Comment