Saturday, August 24, 2019

Angel Trajkovski.: Banjalucki susreti (3)


Dragi moji,


u B.Luci sam proveo vise vremena ove godine nego sto sam planirao, pa sam imao vremena da gledam neke dogadjaje u muskoj kosarci...

Necu vrsiti neku analizu sporta u BL,jer tamosnje stanje u sportu se srozalo na najnizi nivo u nekada jednom od vodecih sportskih gradova u nasoj Jugi,necu vrsiti analizu jer bi me to odvelo u neke druge, nezeljene sfere...
1.Memorijalni turnir u cast Radivoja Koraca u organizaciji KK"Radivoj Korac" iz BL u dvorani "Mejdan"



 Ovaj turnir je tradicionalan i ove godine je bio 16. po redu.Ucestvovale su ekipe:OKK "Beograd", KK"Igokea",KK Rouky" iz BL i KK"Borac" BL, a na otvaranju Turnira su izvedene predivne plesne numere.
Turnir je igran 14.,15. i 16. juna, a pravo igranja su imali igraci ispod 21 god. starosti.Pobjednici su bili igraci OKK"Beograd"


Posmatrao sam Turnir sa nasim Zeljom Sejdinovicem-Cek-om i Dragom Kopanjom-Kopom,a sa nama je cesto bila glavni organizator Turnira Jadranka Bogdanovic(Gacinovic)-Jaca...Utakmice su bile interesantne,premda igre nisu bile na nekom zavidnom nivou.Vidno je bilo neucestvovanje tima koji organizuje ovaj turnir,a Jaca nam je,premda nevoljno rekla probleme u organizaciji,njenu borbu da dodje do minimalnih sredstavna da bi se Turnir odrzao...Mnoga neispunjena obecanja,zatvorena vrata,zebnja da gostujucim timovima se obezbijede skromni uslovi boravka u BL...Za divljenje je kako to Jaca uspijeva uz pomoc naseg Davora Crnica-Dejvija... 

Da, ocevidan je katastrofalan pad u nasem sportu, nema vise velikih i uspjesnih BL firmi,koje su nam prije obilato pomagale,sve se svodi na pomoc Opstinskog sportskog saveza,cija kasa je uvijek prazna...I samo obecanja,bez neke pozitivne perpektive...Klinci nisu zainteresovani za sport kao nekada nase generacije,ali necu vise o tome...

2.Turnir 3x3 ili kako bi mi stariji rekli- "basketi"
 Turnir je igran kod Pozorista,nivo igre solidan,a glavni organizator bio je opet iz nekadasnjih nasih redova igrac, Aleksandar Vranjes-Aco. Posmatrao sam dio Turnira sa Lazom Roljicem,ponekad nam nova pravila malo smetaju,ali ipak je to nas sport


Eto, toliko iz nase kosarkaske BL.Pozdrav Vasim porodicama, pozdrav Vama. Vas Angel





No comments:

Post a Comment