Thursday, November 25, 2010

Masa: Bolivija i granica Chilea

Dragi moj ujko,
Evo mene u Argentini i naravno cekam autobus. Sta cu, to mi je zivot...nije bas lako. Izvini sto ti nisam poslala one slike sto si trazio, ali izgleda da sam ih slatko izbrisala zuvjek... kako i zasto !?....To samo mama moze objasnit, takvu me je rodila...Ali neka, imam i onako previse slika, pa evo saljem ti ove druge iz Bolivije...Ovo su Salt Flats, ja mislim najveci na svjetu, ali nije nista 100% istina u Boliviji, ali koliko se sjecam jesu...I to su pink flamingos iz Chilea, posto u na granici sa Chile! Eto to je to ujko moj, slacu ti jos posto imam preko nekoliko sati da cekam autobus. Pozdravimi sve puno, poljubi svoju unucicu.

A da, ....zahvali se svima na finim komentarima na blogu, ono´heroe´ me dobro nasmijalo, i uvijek su mi dragi Natasini komentari.

Ok, cmok svima.
Voli te tvoja
Masa





3 comments:

  1. Slike su super, a ono na dvije noge su curke za Thanksgiving??? Ili opet trebam naocale?

    Malo popravite stranicu, na desnoj strani se ne vide nove teme, ili je bilo previse vina?
    J.

    ReplyDelete
  2. J. sigurno zivi u USA gdje je danas Thanksgiving dan. Neka je sa srecom!
    Sto se tice tehnickih problema, ja ne vidim da se nesto ne vidi. Hocu reci ja vidim sve. Kod nas u Kanadi se danas ne slavi.
    Ako jos neko nesto ne vidi , neka javi.

    ReplyDelete
  3. Arhiva bloga je predaleko dole (pronadjeno, napokon, na dnu dna)

    Prije je bilo blize emailu, ili je to zbog zime, pa sve mijenja svoj polozaj sa zahladjenjem?
    J/G

    ReplyDelete