Thursday, November 04, 2010

'Vidi se, niste terorista!'

Setam. Slikam nove, meni nepoznate dijelove grada. Brojim dizalice.
Po broju dizalica se cijeni da li zemlja ili region dobro stoje ili ne.
Reklo bi se - ovdje nema krize!
Dok slikam ovu zgradu i njen okolis misleci i na temu Drugi ugao, odlucno mi prilazi cuvar, security, securitatea... ( Vidi se i na slici kako odlucno koraca prema meni)
Kaze:'Gospodine, ovdje je zabranjeno slikanje!!'
Pitam kao naivno: 'Druze, a gdje je znak?'
Kaze:' Nema znaka ali ima u nasem Pravilniku.'
'Dobro a kako da ja znam da ne smijem slikati, ako nema znaka?' uporan sam.
'Ne znam gospodine, ali oni odozgo gledaju, i ako nastavite, ja cu imati problema.' kaze nekako pomirljivo.
'Dobro ja cu sada kao nesto cackati po kameri, a ti onima odozgo kazi da sam ja izbrisao sliku.'
'Hvala vam gospodine, vidi se da niste terorista!' rece.
Zadovoljan uradjenim zadatkom okrenu se i vrati prema zgradi.
'Uh, otkud terorista!?' pomislih.
U kom dijelu grada se sve to odigralo?

No comments:

Post a Comment