Wednesday, July 16, 2014

Angel: Dvojica Miroslava




Ovo je storija o dvojici Miroslava(Sainovic i Danis),pa cu ih u daljem
tekstu oslovljavati Sajn i Miro,kako ih mi zovemo.
Sajn,moja skolska generacija, zivi u Montrealu(Canada) i bili smo u
stalnoj vezi prije njegovog poletanja prema B.Luci,prvi put poslije 21
godine otsustva!Posto je dugo bio otsutan postavljao mi je mnoga
pitanja o nasem gradu,priznajuci da se jednostavno boji da prilikom
boravka ne bude razocaran onim sto ce tamo dozivjeti...Dogovorili smo
se da se nadjemo u Minhenu na aerodromu i da letimo istim avionom za
Zagreb 27.maja...Bio je to divan susret s njegovom suprugom i
Sajnom,sa mnogo emocija,evociranja mnogih nasih nekadasnjih dogadjaja
i dogovorili se da se vidimo u B.Luci na nasem Maturskom
svakogodisnjem okupljanju(31.maja) u Hotelu "Bosna".
S Mirom (kosarkasem "Borca" jednim od najboljih sutera svih vremena)
sam u stalnoj vezi i cesto mi je spominjao da je Sajnov otac bio
njegov profesor na Muzickoj skoli...Pitao sam Sajn za Miru i on
kaze:"Gele, svi su me zezali zbog toga sto je moj otac govorio koja su
trojica najveci muzicki talenti u BL,a jedan od trojice je bio
Miro,dok ja nisam bio izmedju te trojice...neizmerno bih volio da ga
sretnem..." Miri nisam rekao da Sajn dolazi i tako u istom momentu je
u basti "Bosne" sjedila generacija Mire (50 god. od mature),a u
krajnjem prizemlju u hotelu "Bosne" je proslavljaja moja "nesto"
starija generacija.
Otisao sam do Sajna i rekao mu:"Sajn,digni se, ides s mnom !" I nas
dvojica izadjemo u bastu i ne govorecu Sajnu nista odveo sam ga do
stolova generacije 50 god. gdje je sjedio Mikes Djordje,a do njega
Miro...Sajn jos uvijek nije znao o cemu se radi,rekao sam mu
samo:"Lupi ovog sijedog s bradom po ramenu!"(pokazujuci na
Miru)...Miro se digao i nekoliko trenutaka je bilo nijemo
posmatranje,proucavanje ko je ko...a onda nijemi snazni
stisak,propracen jecajima,suzama...I mi koji smo to posmatrali tesko
smo mogli suzdrzati gledajuci taj dirljiv susret...
Pozdrav Vasim porodicama,pozdrav Vama. Angel

1 comment:

  1. Šajnović elegantno, Trajkovski sportski, a Daniš - filmski. Da se Miro ne sprema za ulogu Hemingvejevog ribara?
    Njih trojica su uspomena na onu finu Banjaluku.

    ReplyDelete