Saturday, July 19, 2014

In memoriam: Miroslav Kovacic


7 comments:

  1. Miroslav je bio moj radni kolega od samog početka rada u RČ, bili smo u timu za prijenos licence i uvođenje hibridne mikroelektronske tehnologije.
    On i ja, dvoje kemičara u timu elektroinžinjera, fizičara, strojara, pa smo i po tom osnovu bili bliski.
    Bio je izvrstan stručnjak, miran, staložen, nikad nije povisio ton, rijetko bi iznosio svoje mišljenje, jedino onda kad bi ga se direktno zatražilo.
    Ja, otvorena, direktna, gotovo bih ga svakodnevno pitala da se izjasni o predmetu ragovora i uvijek bi se odazvao.
    Zahvaljujući njemu, mi njegove radne kolege imamo najdraže suvenire, fotografije iz USA, a i s drugih brojnih službenih putovanja.
    Ne sjećam se da je ikad bio na bolovanju.
    Sastali smo se nakon rata za oba moja boravka u Banjaluci.
    Tada je prvi put spomenuo zdravstvene probleme.
    Rat i sve ono što ga je pratilo, očito je isprovociralo ono što se možda u mirnodopskom vremenu nebi pojavilo.

    Gledam ovu lijepu njegovu fotografiju i ne vjerujem da ga više nema.
    Vraćaju mi se slike svih onih zajedničih trenutaka kroz koje smo prolazili, uspjeha i promašaja u poslu i mogu reći da mi je drago što je bio moj radni kolega, pamtim ga u lijepom svjetlu i tako će se nastaviti.

    Iskrena sućut tebi Milka, djeci, rodbini i prijateljima.

    Nataša i Miljenko Bokan

    ReplyDelete
  2. Najiskrenije saucesce ozaloscenoj porodici.

    ReplyDelete
  3. Pocivaj u miru dragi nas Miro a tvojoj porodici iskreno saucesce, Emira

    ReplyDelete
  4. Neka ti je laka zemlja Miro, a tvojoj porodici iskreno saucesce. Karmen

    ReplyDelete
  5. Lako je bilo prijateljevati s njim.
    Svojim prisustvom smirivao je bure. U sjenci flegme skrivao se autoritet.
    Otišao je tiho kao što je i živio. Naš Miro otišao je prije vremena.
    Imali smo privilegiju upoznati ga!
    Zbogom Miro!
    Mario

    ReplyDelete
  6. Dobro je receno za naseg kolegu. Tiho je zivio a isto tako i otisao.
    Radili smo skupa mnogo godina. Vrstan strucnjak, tehnoloske probleme je rjesavao sa lakocom. Elektronika mu je bila druga ljubav. Puno je toga znao, na pocetku mog rada sam mislio da je inzenjer elektronike. U Americi sam cesto puta pozelio da je sa nama na stucnim sastancima da nas uputi u pravi smjer.
    Cuo sam da nije dobrog zdravlja ali nisam ocekivao da ce se sve to tako tuzno i brzo zavrsiti.
    Pocivaj u miru dragi nas kolega Miro.
    Tvojoj porodici iskreno saucesce.
    Izet

    ReplyDelete
  7. Miroslav je bio zaista tih covijek, ali je imao tako veliko znanje. Svi smo od njega nesto ponijeli u zivotu, a narocito ja koja sam mu bila najuzi saradnik (desna ruka). Otisao je tako tiho da ga vjerovatno niko od saradnika ME nije ispratio do posljednjeg pocivalista. Nismo tuzni samo mi koji smo sa Mirom saradjivali, vec ce cijela B.Luka dugo osjecati njegov odlazak. Miro je mogao da uradi sve sto drugi nisu znali, i to mislim do zadnjeg dana.
    Pocivaj u zasluzenom miru nas dragi Miro.
    Iskreno saucesce Milki, Nenadu i Neveni.

    Mirjana i Zeljko Stancic

    ReplyDelete