Tuesday, July 15, 2014

Masa u srcu Afrike

Mnogi od vas su me vec ranije pitali sta se desava sa nasom Masom, da li i dalje putuje, sta radi...?. 
Jedno vrijeme  javljala se ujki sa svojih putovanja po svijetu, ujko to redovito proslijedjivao na blog, postala Masa zvijezda bloga i onda odjednom - ni rijeci o Masi, njenim putovanjima, zivotu...
Vrlo je to cudno - Masa je u medjuvremenu dosla u Toronto, zivjela u najljepsem kraju Toronta  - Beaches, putovala sat i po do bolnice na sjeveru Toronta, putovala vikendom u London da i tamo odradi poneku smjenu u bolnici u kojoj je i ranije radila. Bila vise nego vrijedna i zauzeta i, iako smo sada bili u blizini, vrlo rijetko smo se vidjali, prerijetko. Ali takav je zivot. Njen cilj je ponovo bio da radi i skuplja pare za nova putovanja. U medjuvremenu bila je u Srednjoj Americi, mislim i u Singapuru i Tajvanu( ne zamjerite ako grijesim), pa u Mancesteru na kursu za medicinske osoblje koje se priprema za dobrovoljnu organizaciju "Ljekari bez granica", pa nedavno ponovo u Inidiji, ovog puta na kursu joge...
Vjerovatno sam dosta toga ispustio  jer nasu Masu zaista nije lako pratiti.

I evo, prije oko mjesec dana konacno joj se ostvarila zelja da u organizaciji "Ljekara bez granica" radi u bolnici u Africi. Ni putovanje od tri dana do destinacije u pustinjiskom dijelu Chada, u centru Afrike Masi ne predstavlja poteskocu. Prvo pogledajte kartu da vidite gdje je to Masa sada, pa zatim fotografije koje salje svojoj mami Sladji, koja je vec navikla na njena putovanja. Nista joj drugo nije preostalo. Ohrabruje  je to sto bar ponekad ima s Masom vezu porukama, sto dobije poneku sliku... Masa joj se zapravo sa svih tih putovanja  javlja cim za to ima priliku. Ponekad se vide i skypom. 






Jedan od prvih dana po dolasku u bolnicu u kojoj ce raditi slijedecih mjeseci bio je veseo - svadba! Svadba u Chadu i Masa na svadbi!
kasnije nije bilo tako veselo i bucno ali Masa je zadovolja.


 Dvoriste ispred bolnice.


 Masino dvoriste, kuhinja , dnevna soba ....

 Instrumentarij ispred bolnice. Tokom dana i bolesnici leze u hladvini u dvoristu.


Jedna od ovih kucica je i Masina. Bolnica se vidi u pozadini. Do bolnice ne treba putovati sat i po, kao u Torontu. Bar nesto dobro - tako bar to mi vidimo. Masi je , naravno, sve to dobro.

 Do ovog izletista, kaze Masa 10 minuta voznje votorom. Za setnju je prevruce. Sladja je pita, otkud ti motor. Kaze, posudila. A kad si naucla voziti motor? A vozacka dozvola?.. Mama - k'o mama!
Valjda se nije ovdje kupala!


Nije nam Masa puno objasnjavala ove cudne zivotinje koje se vjerovatno dobijaju ukrstanjem - cega li?!
Podsjecaju me na one mehanicarske radnje gdje se od prednje strane jednog auta i zadnje strane drugoga, napravi cijeli novi auto.
Jedino sto te automobile ofarbaju u jednu boju. Mozda ce jednom i ove zivotinje ofarbati isto tako, samo genetski.

Toliko za sada od Mase.
Ako ponovo posalje poneku sliku i ako ta slika dodje do mene - vidjecete je i vi.

1 comment:

  1. I onda nenadano, uz pomoc Facebooka Masina ujna ( Biljana) uspostavi vezu s njom. Ovo je Masino javljanje:
    Ujna dje si sta ima??!evo ide!!!mogu ti rec puno bolje nego sto sam zamislila......iako nema mnogih stvari nadje se uvijek nesto!!!!! sinoc smo pravili neku picu kofole.....inace ja fino zivim.....sa jednom familiom ...ima 9 djece......I puno zivotinja....Oni me hrane iako je puno masno ili presecereno Nisam gladna nit me hrane istu stvar stalno pa mi nije ni dosadilo......a oni su bas fini. ja mislim jedna of najboljih familija tako da sam se usrecila!!!!! bolnica je ok .....naravno jad.....sad je rainy season ima puno malarie posto ima vise komaraca......djeca umiru.....Ali i mnogi dobiju pomoc i brzo se oporave......uglavnom brzo sam se navikla na sve....nema druge....mora se nekako mrdat kroz dan u novi dan ....i tako guram dalje!!!!! jos se navikavam......borim se sa francuskim.....UFf nepitaj.......
    Nadam se da vam je stigli ljeto da uzivate na bazenu!!! puno vas ljubim I pozdravljam

    ReplyDelete