Sunday, May 20, 2012

Masino javljanje iz Kambodze, januara 2012

Masu sam, nakon dugo vremena, sreo nedavno u Banjaluci. Tuzan povod, poslednji ispracaj njene bake a moje tetke Rade.
Prosle godine samo zbog Mase sam otvorio yahoo email, da bih mogao primati slike sa njenih putovanja.
Posto je ona ove godine postavljala slike na facebooku, otvorim ja i taj cudni  facegook, da bih pratio njena putovanja i uzivao u njima zajedno s vama. To je nekako radilo. Istina sve geografski ispreturano. 
Par dana prije polaska u Banjaluku, sasvim slucajno otvorim svoj yahoo email, i gle iznenadjenja!  
Masa se i dalje javljala na moj email, slala slike, cestiala nam svima Novu godinu...
A njen ujko, sve to propustio.
Evo sada i tog emaila i cestitke, istina skoro pola godine zakasnjele, kao i slika koje je tada poslala.
Nadam se da moja nespretnost nece umanjiti vase uzivanje u slikama i Masinim rijecima.

Masa nas je obradovala jos jednom vijescu: ne ide u Australiju kako je planirala! Vraca se u Kanadu!  Pitam se da li je nasa radost sebicna. Bilo kako bilo, ona je iskrena i  velika.

Jos jedna sitnica. Na svojim putovanjima po Aziji Masa je tri puta slucajno srela jednog momka, plavookog Francuza  (koji na nekim ranije objavljenim  slikama djeci pregleda zube; on je zubar). I tako nakon tri neplanirana susreta dvoje mladih koje veze ljubav prema putovanjima i otkrivanju nepoznatih svijetova ali i lijecenju ljudi, odlucise da ubuduce planiraju zajednicki zivot. 
Masa i njen plavooki zubar (kome je ujko zaboravio ime), na nasu radost planiraju zivjeti i raditi u Montrealu!
Da ne bude nepotrebne vike i ljutnje na mene: kada sam Masu pitao da li bih i ovu vijest mogao  podijeliti  s vama, Masa je samo odmahnula glavom i jednoostavno kao i uvijek odgovorila:" Sto da ne?!"  

***************************

Masa potice iz muzicarske porodice i  veoma je muzikalna

(Masin email prispio 2. januara 2012.)

Dragi moj ujko,

Zelim ti Sretnu Novu Godinu, i naravno sve najbolje, puno srece i zdravlja....

Ja sam upravo u Cambodji, malo sam preskocila Indiju za sad, bila sam tamo dvije sedmice sve skupa, a kao sto znas plan je bio 6 mjeseci.....tako nepravim vise planove, uvijek mi mozak radi, non stop se pitam kud cu sta cu tamo, zasto to biram, i odlucila sam da ne razmisljam vise toliko.....sva najbolja iskustva do sad su bila nesiplanirana, i tako sam ti stigla do Cambodje protiv plana ali pratim svoj put....koji izgleda ima svoj plan samo sto mi ne govori unapred....



Ove slike su mali mix iz Nepala.....Planine su kad sam isla na Annapurna base camp, trajalo je jedno sedam dana sve skupa znaci mnogo lakse od Everesta..Na basecampu pogled je "divan"...i ostale slke (dolazi jos jedan email) su iz grada Lumbini, gdje se Budha rodio.....vidisec to veliko drvo......





A ona jedna slika ja i hrana je nepalska glavna hrana, zove se Dal bhat, riza i povrce i sosovi, i to stvarno jedu svaki dan tri puta na dan,...ja sam samo po dva puta.



I to je to moj ujko, puno pozdravi sve od mene
voli te tvoja
Masa

1 comment:

  1. Mašo, život te je naučio; kad srcem biraš da si sretna, nastavi slušati ga.
    Lijepe vijesti, s radošću ih primam.
    Sretno u zajedničkom otkrivanju novih dimenzija!
    Nataša

    ReplyDelete