Wednesday, October 03, 2012

Vitamin P


Često mi se desi


...da razmišljam o svojim prijateljima.

Imam ih dosta, različitih smo karaktera, a ipak se međusobno uspijemo složiti i što je najvažnije dogovoriti oko različitih stvari...

Zaključujem da je tajna u tome što svaki od njih "izvuče" za sebe odgovarajući dio.

S nekima sam uljudna. S nekima se šalim. S drugima pričam o ozbiljnim stvarima.

S nekim drugima se puno smijem. S nekima popijem piće i slušam o problemima.

Neki mi prenose svoja iskustva i savjetuju me.

Moji prijatelji su djelići velikog mozaika koji ću kad ga završim nazvati "Blago prijateljstva". Oni su ti koji me u nekim momentima poznaju bolje čak i od mene same; koji su uz mene i u dobrim i u lošim danima.

Liječnici kažu da su prijatelji važni za zdravlje. Dr OZ ih zove Vitamin prijateljstva – P i smatra da je korist od prijatelja bitna za zdravlje, a statistički je utvrđeno da ljudi koji imaju čvrste društvene veze imaju manji rizik od depresije i moždanog udara.

Ako stalno uživate u vitaminu P, možete djelovati i do 30 g. mlađe od svojih vršnjaka.

Dokazano je da toplina prijateljstva smanjuje stres i mogućnost infarkta čak do 50%.

Tako mi je drago da imam zalihu vitamina P.

Pazimo i brinimo o prijateljima i pokušavajmo što češće sagledati sve

što se događa oko nas s komične strane. Smijmo se i u teškim trenucima,

mislimo jedni na druge.

Hvala vam što ste moji Vitamini!

************
Emira poslala kao forward, na email, uz komentar:
Ovo nisam ja napisala ali se u potpunosti slazem sa svim sto je napisano i zato vam svima saljem ovo divno pisamce i ako je mozda neko od vas vec primio istu poruku od nekog drugog. Divno je procitati ponovo i znati da je neko mislio/la na tebe kad ti je poslao/la.
Nadam se da se Emira nece naljutiti sto otkrivam ko mi je poslao ovaj lijepi tekst o prijateljstvu.




No comments:

Post a Comment