Sunday, December 22, 2013

Dobri!

Drekne Ciga na ženu: ’’Ženo, gde je ona prašina sa televizora,
tamo sam zapisao neke važne brojeve...’’
*******************
Sudija izriče presudu krhkom starčiću:
- Za to krivično dijelo vas osuđujem na 10 godina zatvora!
- Sudija, imajte obzira prema meni, imama 77 godina,
ne vidim i ne čujem, jedva se krećem, imam reumu, šećer i stalne bolove u kičmi...
- Dobro, a ti odsluži koliko možeš!

******************
Kaže učiteljica đacima:
- Znate li da se kod nas godišnje troši 20 kilograma WC papira po glavi stanovnika?
Djeca ćute, ali Perica diže ruku, a učiteljica će:
- Šta ti nije jasno Perice?
- Pa nije mi jasno što po glavi?
********************

Pita Crnogorac djevojku:
- A đe živiš?
Kaže ona:
- U bloku 5.
A on će njoj:
- Čudo nijesi rekla da živiš u svesku bez linija.

*********************
Wikipedia:
"Ja znam sve!"
Google:
"Ja imam sve!"
Internet:
"Bez mene ne možete."
Kompjuter:
"HAHAHAHAHA, svi ovdje zavisite o meni, a ja o nikome!"
Struja:
"HAHAHAHAHAHAHA, stvarno?"
Tesla:
"Ko tu koga laže?"
Bog:
"Molim?"
Chuck Norris:
"Šta moliš?!"
***************
Ide Mujo pijan kao i uvjek iz Mostara i zaustavlja ga policajac i pita:
- Gospodine jeste li to vi pijani?
A Mujo će na to:
- Jes’ ti to novi, majke ti?
***************

Vraća se Perica kući i s vrata govori:
- Tata, mama, danas me učitelj po prvi put pohvalio!
- Sjajno, šta je rekao - upita otac.
- Rekao je: "Svi ste vi djeco magarci, a ti si, Perice, najveći!
***************
Momak: Previše si ljubomorna, nisi mi jasna.
Djevojka: Nisam ljubomorna, i ko ti je ta Jasna?
****************
Pita plavuša drugaricu:
- Je l' se kaže čela ili pčela?
- Naravno, kaže se pčela.
- Aha. Ujelo me nešto posred pčela!

***************
Ulaze tri narkomana u taksi, sjedaju na zadnje sjedište.
Taksista vidi kako su urađeni, upali auto, ugasi i kaže:
- Momci, 20 eura.
Prvi narkoman izlazi i kaže:
- Hvala gospodine.
Drugi izvadi pare i plati, a treći udari taksistu po glavi i kaže:
- Gde jurcaš pička ti materina, hoćeš da izginemo?

No comments:

Post a Comment