Wednesday, October 03, 2018

Jasna Prpic - Odvjetnica/advokatica bez granica iz Njemacke

Juce dobih ova dva emaila od Jasne Prpic, banjalucakne - advokatice koja od rata zivi i radi u Njemackoj. U vise navrata smo pratili njene aktivnosti i nagrade koje je za svoj rad  dobijala u Njemockoj. Ovog puta treba da je podrzimo u nastojanju da za svoj volonterski rad, za svoju organizaciju  dobije i neka sredstva Njemacke vlade. Prema uputstvu, na kraju teksta, ja sam vec uspjesno glasao. Predlazem i vama da potrosite svojih 3-5 minuta i podrzite rad nase sugradjanke.

***********************




Dragi Predrag,

maloprije sam poslala na nekoliko adresa nasih ljudi mail sa ovim sadrzajem pa ces dobiti i ti.

Sad mi pade na pamet da odem u Parkic i vidim sta se tamo desava, pa evo sad se odlucih javiti se i tebi licno. Proslo je puno vremena, i previse…. izdesavalo se toliko toga…danas je umro i Charles Aznavour. Vidim da si to zabiljezio. Stavio je pecat i na moju mladost. Voljeli smo ga slusati, mislim svi.

Eto vrijeme prolazi, imamo skoro svega, samo ne vremena za blize kontakte. A vrijeme prolazi…kao i Aznavouru…
Nadam se da vam je dobro u Kanadi. Isto kao i nama u Njemackoj. Ustvari kako god da je…ja kazem samo da je sretan svaki onaj ko ne zivi na Balkanu…ne znam sta reci…gdje je kraj?

Da ne ponavljam, evo maila koji sam poslala…ja aktivna kao i uvijek…dobivam samo nagrade…a para nigdje…svejedno, ne zalim se…ali evo prilike i za pare, naravno ovdje je cast daleko iznad para, radi se o najvecoj nagradi Njemacke za volonterski angazman. Sanse su male, velike organizacije su nakupile vec 2-3 hiljade glasova. Ja jos nemam ni 100 pa dodjoh na ideju da pokusam kod nasih ljudi sirom svijeta. Mozda se nakupi nesto..Radovala bih se kad bi me podrzao preko bloga.

Hvala pozdrav

Jasna Prpić

*********************

Dragi prijatelji Odvjetnica/advokatica bez granica iz Njemacke,

online glasanje do 10. oktobra 2018

online Abstimmung bis 10. Oktober 2018

javljam Vam se povodom velike njemacke nagrade „Deutscher Engagementpreis 2018“ za koju je nasu organizaciju „Anwältinnen ohne Grenzen“ – Odvjetnice/advokatice bez granica-  odnosno mene kao osnivaca organizacije nominirao grad Freiburg.
Radovala bih se kad bi nas i Vi podrzali kod online glasanja za nagradu publike. Vise o organizaciji i mom radu mozete naci na webstranici nase organizacije, link je dole. Za one koji ne znaju njemacki dole je na nasem jeziku kratko uputstvo za glasanje.
Vazno je da se na kraju kad stigne mail o glasanju potvrdi davanje glasa klikom na link.
Mi smo mala organizacija i u usporedbi sa velikim organizacijama sa nekoliko hiljada clanova nemamo puno sanse (njima je dovoljan samo glas clanova), te sam zato dosla na ideju da zatrazim podrsku nasih ljudi koji su trenutno po cijelom svijetu, mozda tako sakupimo vise glasova. Nagrada od 10.000 Eura bi nam dobro doslo za finansiranje naseg rada koji vec vise od 10 godina obavljamo iskljucivo volonterski.
Hvala unaprijed svima  i puno pozdrava
Jasmina Prpić

Uputstvo za glasanje:
  1. Prvo se klikne na ovaj link https://www.deutscher-engagementpreis.de/publikumspreis/action/list/seite/24/#ep-awards-list-list
            i kad se otvori stranica pojave se tri prazna polja.
  1. Dovoljno je upisati moje ime u prvo polje Jasmina Prpic i
  2. onda kliknuti dole na “ à suchen “ – to znaci “traži”.
  3. Tad se pojavi opis projekta sa ovom slikom  i  C jetzt abstimmen , znači „glasam“.
  4.  Kad upisete svoje ime i e-mail adresu dodje link da se potvrdi identitet osobe (moze se sa jedne mailadresse glasati samo jedna osoba)
  5. treba se kliknuti na taj link i tek onda je glas validan.
7.   glasati se moze do 10. oktobra 2018

No comments:

Post a Comment