Tuesday, March 09, 2021

Angel Trajkovski: NASA PUTOVANJA(4)-Prag (CSSR) 1969

Dragi nasi,

po zavrsetku nase kosarkaske sezone,redovno smo putovali negdje,a u ovom periodu smo najcesce bili u nekadasnjoj CSSR.Jedno od najljepsih putovanja nam je bio odlazak u Prag (sada Repub.Ceska),grad svima nama drag,grad u kojem sam bio vise puta i za mene je to najljepsi od svih glavnih gradova Evrope,a to nije samo moje misljenje...
U samom centru grada je mnogo predivnih istorijskih objekata,a Bato (Slobodan Jelic) se sigurno sjeca kada smo obilazeci te objekte,zeljeli da proslavimo nase uspjesne igre i mi udjemo u restoran(kafanu) u samom centru grada u ulici Vaclavske Namjesti...Kafana prepuna,golisave mace nose ogromne krigle sa Plzenskim pivom,a to se pivo smatralo najboljim pivom na svijetu (to zvanicna ocjena Komisije pri Ujedinjenim Nacijama)...Mi nikad nismo pili pivo,ali hajde da probamo...Bogami,popijemo po tu ogromnu kriglu,malo nas "uhvatilo" pice i izadjemo van i priredimo si trku Vaclavnim Namjestima trceci gore do spomenika Vacvalu...
Evo 2 slike iz Vaclavnih Namjesti:



Setajuci centrom Praga imali smo poneki lijepi i nezaboravan susret, a sa Lazom sam posjetio otvorenu izlozbu najstarijih tipova auta...




U prelijepom sjecanju su ostale uspomene prilikom obilaska Koleje Strahov (Studenski grad) i Stadion,imali smo toliko lijepih iznenadnih prijatnih susreta,domacini prijatni gostoljubivi,vidjeli mnogo lijepi Cehinja...
Domacini su nam preporucili da odemo u Restoran "U FLEKU" (u rupi)...Odemo tamo,ogroman prepun restoran,uglavnom turisti iz Njemacke i pred svima ogromne krigle sa crnim pivom...Cudno nam je to bilo...Crno pivo? Nismo pili,ali sam saznao da se to pivo sluzi samo u tom restoranu...zove se "CRNO 13".Naime,to pivo prave katalocki jezuiti i recept moze da zna samo jedan vodeci lider,koji kada dodje vrijeme svoje znanje prenese da njegovog nasljednika...Neko mi je rekao da je taj katolicki red isti kao kod nas sto je bio Trapistima i slicna je storija za Trapiskim sirom...
Sa Lazom sam otisao u drugi restoran na moje drugo "Plzensko pivo"



No comments:

Post a Comment