Thursday, July 15, 2010

REKLAME

Mozda ste primijetili, znam da Vjeko sigurno jeste, da se u poslednjih nekoliko nedjelja na blogu pojavljuju reklame.

Otkud to? To je jedna od opcija koju blogovi i web stranice nude. Ja sam bio veoma rezervisan prema toj opciji do sada, ne zato sto mi se dodatna zarada gadi, vec zato sto omogucavajuci sve te opcije otvaras svoj racunar prema internetu, prema raznim virusima, koje sada zovu na razne nacine, ali sve su to virusi koji vrsljaju po tvom kompjuteru i rade svoj posao a ti ih ne mozes kontrolisati.

Radoznao kakav jesam, a ni dodatna zarada mi se ne gadi, ipak nisam izdrzao, i prije dvije – tri nedjelje omogucio sam ponudjene reklame. To su reklame koje Gugle i Amazon automatski postavljaju i mijenjaju, zavisno od jezika kojim se sluzis na blogu ili geografskog podrucja. Uskoro ce oni znati i koliko crvenih krvnih zrnaca imam, pa ce i prema tome odredjivati reklame.
A sada – zarada. Do sada sam za te dvije – tri nedjelje zaradio $0.21.

Ne bas ohrabrujuce. Ali to je zato sto vi necete da ja zaradim.

Zarada na Gugle je proporcionalna broju vasih klikova po reklamama ( ja sam se obavezao ugovorom da necu klikati, i oni to mogu provjeriti.) Kako bi to bila dobra zarada da mozes sam sebi zaradjivati klikajuci do besvjesti!!. Kod Amazona zarada zavisi valjda od kupovnih transakcija, ali to nisam siguran.

Po dosadasnjoj zaradi  da se zakljuciti da se do sada i niste pokazali pretjerano zainteresovanim za klikanje po reklamama.

Ako hocete da nesto zaradim, pocnite! Zainteresujte se malo! Ima tu predivnih i korisnih stvari za kupiti. I jeftinih! Skoro dzabe. Ne znam sta cete raditi sa tim stvarima, ali to nije ni vazno.

Zaradjeno dijelimo tako sto cu organizovati nagradne igre.

Posto se meni dodatna zarada ne gadi (jesam li to vec rekao?), vjerovatno cu stimati da ja uvijek dobijem. Ali ne zaboravite onu olimpijsku, vazno je ucestvovati!

Informisacu vas, s vremana na vrijeme, kako stojimo sa klikanjem i zaradom.

A vi sada pocnite! Vec vas vidim kako vrijedno klikate....Dobro je to.

Dohakacemo mi kapitalizmu. Kad-tad...

9 comments:

  1. ne znam tacno gdje da kliknem?

    hajde, klikacemo a neka prilog ide nekom djetetu kojemu je potrebno, moze li tako?

    G.

    ReplyDelete
  2. skuzio, konacno!

    Svaki tab ima 3 reklame, znaci 8 tabova puta 3 reklame...kliknuo svuda, po malo, cak je i zanimljivo, vrlo...
    klikacemo...
    G.

    ReplyDelete
  3. Klikacemo se!
    G. je bio vrijedan. Jutros, 19 klikova, i vec imamo $.0.75.
    Ako ovako nastavimo doklikacemo mi do milionceta neke 2074 godine.
    Pa ko dobaci!
    O tome kako cemo potrositi zaradu, dogovoricemo se! Pa, ljudi smo, nismo....!

    ReplyDelete
  4. Povecali su 5 reklama po tabu...

    ok, do klikanja,
    G.

    ReplyDelete
  5. To sam ja povecao, racunajuci da ce kvantitet stvoriti novi kvalitet.
    Napredujemo. Vec 38 klikova i $1.85zaradjenih.
    Mozda mi skupimo nesto i prije 2074. godine.
    Klikacemo se - dohakacemo im!

    ReplyDelete
  6. Pogledajte kako se zaradjuje milion dolara na reklamama, bez ijednog ulozenog dolara...

    Ovo je ideja jednog decka iz UK, koji je odlucio da skupi pare za studiranje i pomogne svojim roditeljima. Podijelio je web stranicu u kvadratice od po 10x10 pixela i prodavao svaki pojedinacni pixel za $1 US. Cijela stranica ukupno ima jedan milion pixel-a i svi su rasprodati.

    Pogledajte FAQ stranicu na njegovom web site-u gdje objasnjava ideju poblize.

    A sto se tice tzv. "kliktanja", to je trenutno najrasprostranjeninji oblik sive ekonomije na internetu. Postoje firme koje se samo time bave - kliktanjem po svojim i tudjim oglasima. Google kao to pokusava da suzbije, ali oni imaju procenat od svakog click-a, pa im se bas to i ne suzbija. Dok god svi upleteni placaju porez ni drzave se ne bune...

    Pozdrav,
    Neso

    http://www.milliondollarhomepage.com/

    ReplyDelete
  7. Vidite li vi kako nas podmladak prati ekonomiju!!
    Nego Neso, jesi li ti kliknuo koji put za nas ili se bavis samo teorijom?

    ReplyDelete
  8. Svidja mi se Planer vjencanja...klikam dalje...
    G.

    ReplyDelete
  9. oooo, jesu skupe one ribarske kucice na otocima, a nema nikakve napomene kako nabaviti hranu???
    To je valjda dobro za one koji su na dijeti za mrsavljenje, pretpostavljam.

    A tek one sobice, ko biva apartmani, sto su male, male su i za ljubavnike, a kamoli za starije, a jos skupe.
    A ako jos covjek ima gasova, belaj, eto sta je, i jos da plati da se muci?

    A tek Beograd i stanovi, ajoj, hajde, oni bar nisu skupi toliko kao oni morski.
    a tek oni kreveti negdje ispod plafona, i jos bez ograde, pa da se covjek skupa sa svojom zenkom smandrlja sa tol'ke visine, pa da se natakne negdje na keyboard, ili onu stolicu na rasklapanje...

    Zagreb je malo bolji sto se tice iznajmljivanja stanova, bar lici na nesto, a moze se i dihati.

    Klikanje preporucujem vise kao zabavu, ali zlu ne trebalo, neka se znaju cijene,
    G/J

    ReplyDelete