Monday, July 26, 2010

JELENIN BABY SHOWER

Ima nesto sto se u nasim narodima nikada nije radilo a to je da se za dijete kupuju pokloni ili bilo sta drugo prije nego sto se rodi. U taj se obicaj ne valja dirati jer to ima veze sujevjerjem i sa urocima. U taj obicaj niko uglavnom ne dira. Ustvari,  ipak se kupi ponesto unaprijed ali se o tome ne prica... Ovdje gdje zivimo  obicaj je potpuno drugaciji, i  prilicno se brzo uvukao i medju nas...
Zove se baby shower party i organizuje se za trudnicu. Na party se pozivaju zenski rodjaci i zenski prijatelji sa kcerkama, trudnicine prijateljice sa mamama.... Muskarci se ne pozivaju.
Tako je, pretprosle subote, na veliko cudjenje svih nasih iz Banjaluke, organizovana Jelenina baby shower pary.
Kad su gosce pocele dolaziti, ja sam se, kako ovdasnji obicaj kaze, udaljio. Ali nakon kraceg vremena sam se vratio, jer nekako sam se pribojavao da to nece biti dobro organizovano bez mene. To sam ja samo mislio, jer te su se zenske odlicno snalazile i bez mene. Bio sam kratko, napravio nekoliko koktela, zadovoljio svoju radoznalost, i ostavio ih da uzivaju bez muskih.



I pored 38C, dio drustva je bio vani, Tanja, Zdenka i Zada

Jelci, Tonka, Tanjina Irena, Jasnina Asja, Zada, prepoznajem jos Bojanu i Jasnu

Pokloni se raspakuju, Nada, Snezanina Hana, Zdenka, Ljilja, Andyina mama, Jasna, Jelena i Bojana


Jelci se uvije znala obradovati

Zar nije tako...?

I zahvaliti se...

Ponosna i sretna Biljana sa kcerkama.
Ona je danima pripremala party. Sva jela i kolaci su bili 'home made'. Nismo ih smjeli probavati do pocetka party. Mozda je to bio razlog moga povratka. Nakon party sam uzivao...


Tanja, Ljilja, Snezana i Ljilja D.
Da nije bilo Ljilje Dujsic, niti bih ja nesto napisao, niti bi bilo ovih slika.

8 comments:

  1. Neka je sa srecom.

    ReplyDelete
  2. Neka je zdravo i sretno...hvala na slikama!
    Gordan

    ReplyDelete
  3. Biljana i treba da bude ponosna na svoje kceri koje su prekrasne,a i ti treba da budes ponosan
    na svoju zensku postavu,a posebno na kapitena Bilju,kod nje stalo vrijeme,moze se svercati i za juniore.
    Jeleni sva sreca.
    Sopen

    ReplyDelete
  4. Buducoj majci zelim zdravu bebu, mnogo srece u zivotu, a bakama i dekama pun uzitak.

    ReplyDelete
  5. Zaboravio sam da te pitam za ovu kecelju da li imas slucajno extra za mene,bas mi se svida.
    Boje ubijaju,sve je u skladu sa coktelima koje si pravio.
    Sopen

    ReplyDelete
  6. Sopen, mogu ti pokloniti bas ovu. Taman za tebe, a meni malo poveca, ispod koljena, pa mi se ne vide lijepe nogice. Kupice meni gazdarice prikladniju. Dodji u Toronto na preuzimanje.

    ReplyDelete
  7. Hvala svima koji su se javili a i svima onima kojima su slike izazvale osmjeh na licu, ovog puta posebno me obradovalo Brujino javljanje.
    Bruja, vec duze ne navracas u konobu ili navratis kad nije moja smjena. Ako vino kisi reci, mjenjacemo... Sve se moze promijeniti (osim materije - tako nas ucise nekada...)

    ReplyDelete
  8. Bruja je redovni posjetioc konobe.
    Raduje me Bocin talent.

    ReplyDelete