Thursday, September 15, 2011

Danas joj je prvi rodjendan




Nasoj Ameliji je danas prvi rodjendan ( ako se ne racuna onaj kada je rodjena) .
Vec joj je godinu dana!

Da se deda malo pohvali:
ima sedan zuba,
prica: mama, dedi (sto znaci tata ali ja tumacim deda) , baka, nona  -  na dedu...
prohodala - na dedu,
sama se hrani - na dedu,
pametnica - na dedu,
dobro dijete - na dedu.

Ponekad pomalo tvrdoglava, kmezava, ne slusa i zanovjeta - na sve druge!



*****************
Ovako je Vjeko cestitao:
Maloj Ameliji Sretan rodjendan
Andrej i vjeko 

8 comments:

  1. Čestitam rođendan.Blago Ameliji,imala se na koga baciti.Moj otac bi rekao:"Naprijed na mamu,a otraga na tatu"!
    "Živa i zdrava bila!"kažu stare babe.Niskana

    ReplyDelete
  2. Sretan rodjendan Ameliji i neka je ziva i zdrava, na radost roditelja, a ponajvise bake i deke.

    ReplyDelete
  3. Našoj dragoj Ameliji čestitam prvi rođendan sa željom da ih još puno zajedno s nama proslavi u Parkiću, a kad malo poraste, da nam i pokoji svoj crtež pošalje, a kasnije pomogne Dedi i s kojim svojim pisanim uratkom. Sigurna sam da će ona to itekako dobro uraditi.
    Šaljem pusice na oba slatka obraščića.
    Deda, Deda mogu zamisliti koliko si ponosan, imaš zaista i zašto.
    Baš je lijepo što smo i mi svjedoci kako raste, a kao da je jučer bilo kad se rodila.

    ReplyDelete
  4. Dragi Canci moj i draga Biljo,
    neka vam je sretan prvi rodendan vase unuke.
    Vi ste ipak tu negdje pa vam je puno lakse.Kod nas je drugacije,dijeca su puno daleko
    od nas pa mi je jasna ona narodna"daleko od ociju daleko od srca"Mladenka i ja se patimo oko toga ali ne ide.
    Sada je bila unuka 2 mjeseca kod nas,kao iz bajke,ona zine deda i baba stvore,a kada se vratila jos nije nazvala.
    Mladenka pizdi,a ja mislim da je to normalno jer smo se vidjeli par puta u zivotu,mislim da ima i do roditelja da ponekad kazu dijetetu nesto o babi i
    dedi.
    Tvoj Penso

    ReplyDelete
  5. Amelija, dušo, srećan ti rođendan i da si živa ,zdrava i vesela svojim roditeljima, deki i baki !

    ReplyDelete
  6. Na radost svih nas ova ljepotica je ukras našeg Parkića. Poljupcima joj želimo sretan prvi rođendan. Čestitamo i roditeljima, baki, deki, tetki…
    Mario i Ljilja M.

    ReplyDelete
  7. nasoj slatkoj djevojcici sretan ,bezbrizan i veseo prvi rodjendan ....


    ps...hajd' sad samo zamisli da je sve na dedu...auuuu..pa ..bas!!:)))
    izborice se ona vec....
    voli vas Ljilja

    ReplyDelete
  8. Ispred EU najsrdacnije cestitke!
    Sejo

    ReplyDelete