Monday, September 19, 2011

Niskana: Dodatak na Natasine Plodove Dalmacije

Lijepo je biti u mirovini, kada nisi ogranicen vremenom i prostorom, pa možeš otići kud ti srce želi. Lijepo je i kad imaš na moru kuću i u njoj biti koliko te volja-beg leć-beg ustat. Lijepo je kad imaš u sebi tu žicu za znat uživat u svemu oko sebe, i to podjelit sa prijateljima sa bloga i u riječi i u slici.
"Lipo li je lipo li je kad u čoviku proklija klica dalmatinskog podrijetla, pa nas pocasti ovako divnim prilozima iz kraja svoga oca. Sigurno bi bio ponosan da ovo pročita, ili vidi prekrasne fotografije.

I ja sam ove godine provela 2 mjeseca na moru i uživala u svemu u cemu je Nataša uživala i pisala.

U ušima mi odzvanja dalmatinska pjesma o smilju i bosilju, a iz vazne na stolu već nekoliko godina mirisom me opija smilje sa Hvara, koje mi je donijela prijateljica.Tek nedavno mi je palo na pamet zašto je teta Mare dala svoji ćerima imena:Bosiljka i Smilja.

U Sinajkinom vrtu iza kuće, ima zelene salate i rikule. Kada se jede salata obavezno kaže:"Dodaj bokun rikule!" I zaista popravi ukus salate.

Uz pršut i sir, uz crne masline obavezni su i kapari, koje sama kiseli. Lovora i ruzmarina ima u svakom vrtu i obicno uberem prije odlaska kući. Šipak je ove godine dobro rodio, ali ga nisam probala jer nije bio još zreo. Rogac me jako sjeća na prve odlaske na more, kada smo voljeli jesti suhi rogac.

Na kraju smomenuću kantarion ili gospinu travu o cijem ljekovitom djelovanju možete pročitati na Googlu, a ja vam šaljem slike kako sam ja ovo ljeto pravila kantarionovo ulje.

Uz pozdrave Niskana.












1 comment:

  1. Drago mi je Niskana što sam te potaknula na ovako lijep prilog i komentar.
    Moram biti iskrena, poznavajući te s naših šetnji Maksimirom, bila sam sigurna da si i ti osjetila svu ljepotu Dalmacije i da ćeš reagirati.

    ReplyDelete