Thursday, April 04, 2013

Angel: Pripreme za tenis mec USA- Srbija


Boise,1.- 2.April 2013. áDavis Cup Srbija - USA (igra se 5.-7.April u Taco Bell Areni)
Obje ekipe su vec nekoliko dana u Boise-u i imaju svaki dan po nekoliko treninga, ali prosto ne mozes dobiti podatak kada su treninzi,jedino su su otvoreni treninzi za javnost po jedan sat danas (utorak) i srijedu,ali broj gledalaca je limitiran(prvih 600 koji dodju!) Imao sam srecu (tu mi je pomogao Greg Paton trener BSU) da mogu nesmetano da posmatram svaki trening, eto kako to izgleda:dvorana za 12.800 gledalaca prisutni obezbedjenje,vocstvo ekipa,igraci i - moja malenkost....Da, i po ne znam koji put mi se ponavlja jedna divna stvar i koja se neprestano potvrdjuje. Naime, susret sa N.Djokovicem je bio tako spontan,prisan kao da se godinama poznajemo...Takav je bio i sa Dzimom Kurijerom (selektorom USA) i sa N.Zimonjicem. I po ne znam koji put poslije toga pomislim: njih slavi cijeli svijet,a tako su jednostavni,siroki,VELIKI! Nole,mi je u tom kratkom suretu obecao da ce se slikati sa "mojim Noletom",mojim unukom, Zimonjic se sjetio naseg susreta u BL i nije propustio da kaze da pozdravim Bojana Vujica...
Pobjednik? Vrlo tesko je reci,"papirnata prognoza" je na strani USA (domaci teren,brza podloga po izboru USA i bolji u "rang listi" i ako se ona gleda Noje dobija singlove,ali Ilsner i Kvori su bolje rangirani od Troickog,braca Brajan prvi singl svijeta)...Ipak,pad forme Ilznera,ocevidan progres kod Troickog i odlican dubl Zimonji iTroicki (vjerovatno)...Gledacemo.
Pozdrav vasim porodicama,pozdrav Vama. Angel
PS.Slike:Zimonjic,Kurijer,Ilzner,Nole




No comments:

Post a Comment