Thursday, May 14, 2015

Angel T.: 10 pictures for you

Boise,12.May 2015.
Porodicna proslava Mother's Day po idejama i realizaciji Barbare,koja
je prosto nestvarnom energijom bila nosioc naseg porodicnog skupa.Mi
smo imali "zadatak" samo da budemo prikladno obuceni i sa obaveznim
sesirom...Nisam nikad nosio sesir,trebalo je vremena da nadjem neki
kao kaubojski slamnati sesir, a Barbara kada me je vidjela kao
perfecionista, samo mi zbaci moj "kaubojac" i nabaci drugi
sesir...Kako je sve bilo prekrasno pripremljeno, sa mnogo lijepih
ideja...Ne, necu o klopi i picu...Svi su bili odusevljeni,
sretni,nasmijani...Mozda ce ispasti da se hvalim svojom kcerkom,ali to
nije prvi put da pokazuje svoje umijece u ovakvim skupovima,nije cudo
sto je njene prijarteljice zovu "Martha Stewart"...Moj unuk Jack je
bio posebna prica,cijeli dan sam bio s njim,koje su to ideje...na
kraju je imao ideju da cita knjigu na drvetu...Da,prilikom odlaska
vozeci se nizbrdo od Barbarine kuce vidim kolonu predvodjenu majkom,
koja je zakasnila na nas Mother's Day...
Pozdrav Vasim porodicama,pozdrav Vama! Angel











No comments:

Post a Comment